خبرهای داغ:
جهت گرامیداشت یاد و خاطرشهدای مسجد گوهرشاد اجتماع «به رنگ خدا» با هدف صیانت از حریم خانواده در روز چهارشنبه 21 تیر ماه از ساعت 18 تا 20 در میدان امام خمینی (ره) برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۸۳۹۹۷
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

رسول قاسمی گفت: از 17 تا 23 تیرماه به مناسبت سالروز واقعه مسجد گوهرشاد و حمله رژیم سفاک رضا خانی به معترضان کشف حجاب در تاریخ بیست ویکم تیر ماه سال 1315 به عنوان هفته حجاب و عفاف نام گزاری شده است.

مسئول قراراگاه امر به معروف سپاه اصفهان در ادامه افزود : عناوین روز شمار این هفته به ترتیب ، عفاف و حجاب گرایش انسانی و انتخاب ایرانی ، عفاف و حجاب آزادی و کرامت انسانی ، عفاف و حجاب تجلی مشارکت اجتماعی ، عفاف و حجاب تولید اشتغال و نه به پوشاک خارجی ، عفاف و حجاب مردان غیور و زنان عفیف ، عفاف، حجاب نشاط اجتماعی و امنیت اخلاقی و جامعه عفیف زمینه ساز ظهور، هستند.

قاسمی اظهار داشت: به همین مناسبت جهت گرامیداشت یاد و خاطرشهدای مسجد گوهرشاد و همه‌ی شهدای مسیر عفاف و حجاب اجتماع «به رنگ خدا» با هدف صیانت از حریم خانواده در روز چهارشنبه 21 تیر ماه از ساعت 18 تا 20 در میدان امام خمینی (ره) برگزار می شود

وی تاکید کرد : توجه به ابلاغیه وزارت کشور از طرف مدیر کل امور اجتماعی در سطح کشور تمامی دستگاه های اجرایی باید در این زمینه طبق وظایف خود عمل کنند.

سرهنگ دوم پاسدار رسول قاسمی گفت: وزارت کشور به عنوان ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیتی و حقوق شهروندی مجوز اجتماع روز چهارشنبه را در کل کشور صادر می کند و شورای فرهنگی وزارت کشور پیگیری و اجرای برنامه های فرهنگی هفته عفاف و حجاب برای کارکنان و خانواده ها را مد نظر دارد .

وی ادامه داد: در استان ها ستاد صیانت، پیگیری ، هماهنگی و نظارت بر اجرای برنامه های هفته عفاف و حجاب و همچنین شهرداری ها برنامه ریزی و هماهنگی ترویجی و اقنایی برای فرهنگ سراها، خانه های فرهنگ، محله های ویژه ی عفاف وحجاب، برگزاری مشاوره های مذهبی و هماهنگی واگذاری وسایل نقلیه ی عمومی جهت شرکت در اجتماع بزرگ را بر عهده دارد.

رسول قاسمی بیان داشت : در این زمینه وزارت صنعت و معدن و تجارت و وزارت فرهنگ و ارشاد پرپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی و محصولات عفاف و حجاب را بر عهده دارند.

قاسمی در همین رابطه عنوان کرد : سازمان ها ازجمله وزارت علوم و تحقیقات ،راه وشهرسازی ، اداره ورزش جوانان ، سازمان تبلیغات ، صدا و سیما و نیروی انتظامی هرکدام مطابق ماموریت های خود در رابطه با این هفته اقداماتی را بر عهده دارند.

سرهنگ دوم پاسدار رسول قاسمی گفت : سپاه هم در کنار سایر دستگاه ها استان با دعوت از بسیجیان و مردم برای شرکت دراجتماع بزرگ مردمی از طریق اقشار بیست گانه و همه نواحی اقدام می نماید .

مسئول قراراگاه امر به معروف سپاه اصفهان افزود:همچنین ترویج و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب متناسب با عناوین هفته در شهرستان ها ، استفاده از ظرفیت گسترده بسیج ، تهیه و عرضه آثار فرهنگی، نشست‌های تخصصی عفاف و حجاب ، برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس با موضوعیت عفاف و حجاب و برگزاری مسابقه از دیگر فعالیت های این هفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها