عمران عباسی در جلسه عفاف و حجاب با بیان اینکه حجاب میوه عفاف و عفاف ریشه آن است، اظهار کرد: حجاب و عفاف امری فطری و نگهبانی از آن سخت است.
کد خبر: ۸۸۸۴۰۱۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عمران عباسی در جلسه عفاف و حجاب با بیان اینکه حجاب میوه عفاف و عفاف ریشه آن است، اظهار کرد: حجاب و عفاف امری فطری و نگهبانی از آن سخت است.

وی افزود: متولیان امر فرهنگ جامعه در سطح کلان به رتبه‌ای برسند که قدرت توانا کردن جامعه در مقابل هر تکنولوژی که وارد می‌شود را داشته باشند وگرنه با اندکی مبلغ می‌توان وسیله‌ای را خرید که با فرهنگ کشور سازگار نباشد.

معاون فرماندار شهرستان قائم‌شهر تصریح کرد: کشور ما از نظر تعداد جاده‌ها و خودروها توان خوبی در دنیا دارد ولی در آمار تصادف و قوانین راهنمایی و رانندگی به نوعی کارهای قشنگی انجام ندادیم و توسعه فرهنگی ما همراه با پیشرفت جامعه نیست.

عباسی با بیان اینکه ما همراه با هر وسیله‌ای که وارد جامعه می‌شود قدرت بهینه‌سازی، تواناسازی و تعادل‌سازی آن را نداریم، اظهار کرد: باید با بهره‌گیری از دانایان جامعه و هماهنگی آنان با مجریان جامعه حرکت‌های وسیع برای حفظ  سلامت جامعه انجام داد.

وی ادامه داد: حفظ حجاب و عفاف امری  بر پایه فرهنگ است و آنچه در کشور ما وجود دارد پیشینه 4هزار ساله را از من مطالبه می‌کند و من نمی‌توانم در سرزمین ایران متولد شوم ولی نگرش کسی را داشته باشم که در غرب کره خاکی زندگی می‌کند و لازمه این کار این است که از مدارس، کوچه و بازار و خانه این موضوع را به شکل امری حیاتی بها دهیم تا بتوانیم جلوی آلودگی‌های رفتاری را بگیریم.

معاون فرماندار شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه عفاف به چشم، قلب و تمام جوارح برمی‌گرد و حجاب امری ساده و راحت است، تصریح کرد: چون ما در پویش اولی غفلت کردیم دومی معضل شد.

عباسی در پایان گفت: حجاب و عفاف مقوله منحصر‌ به‌فرد برای خانم‌ها نیست و جنسیت نمی‌شناسد و دلیل اینکه گاهی نگاه به سمت خانم‌ها بیشتر می‌شود برای این است که زن مظهر جمال آفریدگار است و برای اینکه زیبایی خالق حفظ شود توجه بیشتری را می‌طلبد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها