واگذاری منطقه گردشگری سورت اولویت پروژه‌های فرمانداری است

فرماندار ساری گفت: واگذاری چشمه سورت اولویت پروژه‌های فرمانداری است.
کد خبر: ۸۸۸۴۰۴۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، احمد حسین‌زادگان در شورای برنامه‌ریزی این شهرستان که در فرمانداری ساری برگزار شد، اظهار کرد: الویت ما در قانون بودجه تعهداتی است که باید اجرا شود. 

وی در ادامه با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی افزود: رویکرد ما توجه به اقتصاد مقاومتی و توسعه مناطق شهری و روستایی و رشد مناطق عقب‌افتاده است.

فرماندار ساری با بیان اینکه در همه بخش‌ها کل اعتبارات فرمانداری 70 میلیارد تومان است، افزود: امیدواریم که امسال نسبت به سال گذشته این اعتبار 20 میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

این مسؤول با اعلام اینکه پروژه‌های جدید امسال محدود و در حدود 10 تا 13 پروژه است، بیان کرد: در تلاش هستیم تا پروژه‌هایی که بالای 60 درصد پیشرفت داشته‌اند را به اتمام برسانیم و الویت هم با چشمه سورت و واگذاری نهایی آن است. 

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه سال گذشته اعتبارات استانی 13.5 درصد بوده و امسال به 14.5 درصد رسیده است، افزود: با توجه به نامگذاری سال 96 و توجه به اسناد و چشم‌انداز توسعه شهر ساری، خدمت‌رسانی به مردم بر اساس توسعه روستایی و شهری، نگاه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام مورد توجه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار