خبرهای داغ:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی آذربایجان‎شرقی تاکید کرد؛
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی آذربایجان‎شرقی با اشاره به محل‌های تامین اعتبارات طرح ‎های تبریز 2018 گفت: بخشی از 10 درصد ردیف‌های متمرکز در ستاد مرکزی تصویب می‌شود ولی هر دستگاه استانی باید پیگیر اعتبار مربوطه باشد.
کد خبر: ۸۸۸۴۰۵۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، داود بهبودی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار داشت: در خصوص تبریز 2018 نقش مسئولیت اجتماعی مردم بسیار مهم می باشد و دستگاه‌های دولتی در واقع تسهیل‌گر و بسترساز هستند و محوریت با بخش عمومی غیردولتی همچون شهرداری‌هاست.

وی بر لزوم آماده‌سازی فرهنگی در مردم و صنوف برای مواجهه با این رویداد تاکید و بیان کرد: مردم کوچه و بازار و فرهنگ‌های رفتاری آنها نقشی بسیار فراتر از المانهای کالبدی دارند.

بهبودی با اشاره به جلسه مشترک ستاد ملی و استانی تبریز 2018 با حضور معاون رئیس جمهور متذکر شد: به نظر میرسد نحوه ارائه گزارش کارگروه‌های مختلف چندان مطلوب نیست و باید این رویه را اصلاح کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی آذربایجانشرقی با بیان اینکه منابع تامین اعتبارات طرح ‌های تبریز 2018 از چند محل اعتبارات استانی، شهرداری، 10 درصد ردیف‌های متمرکز سالهای 96 و 97 و ردیف اختصاصی سال 97 است، افزود: بخشی از 10 درصد ردیف‌های متمرکز در ستاد مرکزی تصویب می‌شود، ولی پیگیری آن به عهده استان بوده و هر دستگاهی باید پیگیر اعتبار مربوطه باشد.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: هر قدر بتوانیم از چنین محل‌هایی اعتبار جذب کنیم به نفع شهر تبریز و استان آذربایجان‌شرقی خواهد بود.

بهبودی در ادامه یادآور شد: محورهای گردشگری تبریز 2018 به غیر از تبریز باید بازگشایی و کارکرد و عملکردهای هر محور باید تعیین شوند و هر محور دارای سند برنامه‌ای باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی آذربایجانشرقی گفت: مدیریت پروژه تبریز 2018 فقط متوجه میراث فرهنگی نیست و تمام دستگاه‌ها باید در این حوزه وظایف خود را بدانند و آنها را عملیاتی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها