مسئول حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه امام صادق(ع):
بوشهر-مسئول حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: الگو قرار دادن شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس حلال مشکلات فرهنگی است.
کد خبر: ۸۸۸۴۰۶۳
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،  سرهنگ غریبی صبح امروز در بازدید از مرکز آرشیو دفاع مقدس شهرستان دیر اظهار داشت: جمع آوری آثار شهدا و خاطرات رزمندگان،  بزرگداشت هفته دفاع مقدس، سوم خرداد و حماسه های دفاع مقدس،حمایت و چاپ کتب دفاع مقدس، بررسی در خواستها و برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام، پیگیری ساخت یادمانهای شهدای گمنام ، آموزش اساتید و تدریس درش آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاهها، و حمایت از برنامههای فرهنگی و هنری مرتبط با دفاع مقدس را از جمله از مأموریتهای این معاونت می باشد.

وی افزود:  از ابتدای امسال بیش از  300 ساعت مصاحبه با فرماندهان گردان‌ها ،گروهان‌ها و پیشکسوتان دفاع مقدس تهیه شده است که پس از اتمام این مرحله، فرآیند پیاده‌سازی آن انجام می‌شود.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: امروز صدا و سیما یکی از عرصه‌های اصلی مقابله با تهاجم فرهنگی است و سهم بسزایی در فرهنگ سازی متناسب با فرهنگ جهادی دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جامعه و نشر آثار ارزشمند آن دوران به نسل های آینده دارد.

غریبی افزود: در رابطه با گفتمان  دفاع مقدس کوتاه آمده ایم، به گونه ای که آن چنان که باید ارزش های دفاع مقدس را به جامعه معرفی کنیم نکرده ایم.

وی گفت: تنها راه جلوگیری از ایجاد شکاف و فاصله بین مسئولان و مردم حفظ ارزشهای دوران دفاع مقدس است.

انتهای خبر./
ارسال نظرات