امام جمعه وحدتیه در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: بی انصافی است که خدمات سپاه را نادیده بگیریم و به نام دولت باتفنگ از او یاد کنیم.
کد خبر: ۸۸۸۴۱۱۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان ،حجت الاسلام موسوی امام جمعه وحدتیه عصر جمعه در جمع نمازگزاران وحدتیه به ملاک های انتخابی"ایمان و تدین،اصالت خانوادگی و اخلاق نیکوی همسر" اشاره کرد و گفت: این ملاک ها را می توان  به پی فنداسیون ساختمان تشبیه کرد و اساس و بنیان و ریشه زندگی مشترک، لحاظ کردن این ملاک هاست.

وی افزود: روایات زیادی از ائمه معصومین نقل شده است که اگر فردی بخاطر مال با زنی ازدواج کند خداوند او را به حال خویش رها می کند و اگر ملاک او صرفا زیبایی باشد، روزی از او ناخوشایند خواهد شد ولی اگر بخاطر دین و ایمان با وی ازدواج کند خداوند همه امتیازات را برایش فراهم می آورد.

خطیب نماز جمعه وحدتیه هم چنین به ملاک های فرعی انتخاب همسر"سلامت جسم، زیبایی، تحصیلات، همتایی زوج ها در مال و ثروت پرداخت و اظهار داشت: این ملاک ها، ملاک های فرعی و در عین حال قابل اهمیت هستند وهر قدر تناسب فرهنگی، اخلاقی بین زوجین بیشتر باشد تفاهم بیشتری در زندگی فراهم می شود.

امام جمعه وحدتیه در خطبه دوم نماز جمعه پس از اشاره به  آزادی عراق از شر داعش  و آزاد سازی مسجد النوری ، حمله به سپاه را حمله به تمام آرمان های انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: بی انصافی است که خدمات سپاه را نادیده بگیریم واز آن به عنوان دولت با تفنگ یاد کنیم و بعد بگوییم کسی جرات ندارد با این ها رقابت کند حال آن که سپاه در هر عرصه ای وارد شده موفق بوده چه در عرصه نظامی و چه در عرصه های اقتصادی، اطلاعاتی و محرومیت زدایی.

وی افزود:سپاه مانند یک دولت عمل می کند اما خدمت بدون منت انجام می دهد و مردم را تحقیر نمی کند در حالی که برخی مسئولین برچسب های ترسو،بی شناسنامه،بی هویت و ...به نیروهای انقلابی می زنند.

ارسال نظرات