رای قطعی جلسه تجدیدنظر دیوان عدالت اداری درخصوص پرونده فدراسیون تیراندازی صادر شد.
کد خبر: ۸۸۸۴۱۲۷
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، رای قطعی جلسه تجدیدنظر دیوان عدالت اداری درخصوص پرونده فدراسیون تیراندازی صادر شد که براساس آن رای صادره از طرف دیوان عدالت اداری مبنی بر برکناری سیدمهدی هاشمی از فدراسیون تیراندازی و برگزاری انتخابات مجدد نقض شد.

براین اساس استناد و استدلال برای برکناری سیدمهدی هاشمی از فدراسیون تیراندازی و برگزاری انتخابات مجدد نادرست بوده است. رای صادرشده به زودی در اختیار وزارت ورزش، علی دادگر و سیدمهدی هاشمی قرار خواهد گرفت.

باید دید آیا وزارت ورزش انتخابات 20 تیرماه را برگزار نمی‌کند یا با برگزاری آن گره فدراسیون کورتر خواهد  شد.

مسعود شیخی‌فرد دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی درخصوص احتمال لغو انتخابات به تسنیم گفت: تا این لحظه اطلاعی در این مورد ندارم و منتظر تصمیم وزارت ورزش هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش در جریان روند برگزاری دادگاه تجدیدنظر قرار گرفته است، اظهار داشت: من در این مورد اطلاعی ندارم.

مسعود شیخی‌فرد درخصوص نحوه برگزاری مجمع تاکید کرد: 41 نفر عضو مجمع هستند و اگر انتخابات از سوی وزارت ورزش لغو نشود، صبح سه شنبه مجمع برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با متخلفین روند برگزاری انتخابات و کسانی که خود را گزینه وزارت ورزش معرفی کنند برخورد خواهد شد، تصریح کرد: وظیفه ما برگزاری انتخابات است و اگر این موضوع شاکی داشته باشد باید در وزارت ورزش مطرح شود.
ارسال نظرات