جانشین فرمانده سپاه عاشورا:

هدف اصلی دشمن تزلزل خانواده ها با کمرنگ کردن عفاف است

جانشین فرمانده سپاه عاشورا در آیین آغاز به کار نمایشگاه «صیانت از حریم خانواده»، با ارزشمند خواندن نهاد خانواده و اهمیت حجاب و عفاف در آن، گفت: امروز اصلی ترین هدف دشمنان حمله و هجمه به بنیان خانواده و تزلزل آن است.
کد خبر: ۸۸۸۴۱۴۳
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی قادری در ادامه سخنان خود با اشاره به تلاش های غرب در راستای بی اهمیت جلوه دادن عفاف و پاکدامنی در خانواده است، افزود: علت آن هجمه به ارزش ها و اعتقادات مسلمانان است چنانکه در آندلس آن را در تاریخ می بینیم.

وی با بیان اینکه اعتقاد به حجاب و عفاف باید درونی باشد، اظهارداشت: حجاب و عفاف فرد زمانی ستودنی است که با اعتقاد و علاقه صورت پذیرد و وظیفه ما افزایش اعتقاد و علاقه مردم نسبت به عفاف و حجاب و پاکدامنی است.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به خواندن شعر نوجوان آزاده در زندان های بعثی نسبت به خبرنگار خانم «ای زن به تو از فاطمه این گونه خطاب است، ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است» بیان کرد: جوانان ما باید آن جوان را الگوی خود قرار دهند و ما نیز باید راهکاری ارائه دهیم تا مادران فرزندانی تربیت کنند که ادامه دهنده راه آن بزرگواران باشند.

قادری در پایان سخنان خود با بیان اینکه محجبه بودن تنها مختص بانوان نیست، تاکید کرد: مخاطب بحث حجاب و عفاف تنها پوشش دختران و خانم ها نیستند بلکه پسران و مردان نیز باید با پوشش و رفتارشان حجاب را رعایت کنند.

نمایشگاه «صیانت از حریم خانواده» به همت بسیج جامعه زنان سپاه امامت تبریز در بوستان قرآن این کلان شهر در حال برگزاری است که علاقه مندان تا 22 تیر از آن می توانند بازدید کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار