خبرهای داغ:
دو بانوی کوهنورد طبسی موفق شدند همگام با مربیان و باسابقه‌های کوهنوردی، با پیمایش 4 هزار متر كوهپيمايی، جنگل‌نوردی و سنگ‌نوردی، قله‌ی 2800 متری يامان‌داغی بجنورد در استان خراسان شمالی را فتح کنند.
کد خبر: ۸۸۸۴۱۸۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
‎به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسيج از خراسان جنوبی ، تيم كوهنوردی بانوان بسيجی خراسان جنوبی که قله‌ی 2800 متری يامان‌داغی بجنورد در خراسان شمالی را فتح کرده‌اند، روز گذشته به استان بازگشتند.
 
‎منصوره پناهی و محدثه برهانی از طبس، زهرا ياوري‌نسب و مريم عسكري‌پناه از درميان و زهره نامی از قائن تشكيل‌دهندگان تيم كوهنوردی بانوان بسيجی خراسان جنوبی هستند.
 
‎این برنامه در قالب همايش سراسری بانوان بسيجی كشور اجرا شد.
 
‎سرپرست گروه كوهنوردان بسيجی خراسان جنوبی در این باره اظهار داشت: ارتفاع اين قله 2800 متر است، اما از لحاظ پيمايشی چهار هزار متر كوهپيمايی، جنگل‌نوردی و سنگ‌نوردی دارد.
 
‎منصوره پناهی افزود: ساعت صعود 4 صبح و ساعت فرود 18 بود و اعضای تيم كوهنوردی خراسان جنوبی جزو 10 نفر ابتدائی این برنامه بودند که قله كوه يامان‌داغی را فتح کردند.
 
‎وی سطح همايش سراسری بانوان بسيجی كشور برای صعود به قله يامان‌داغی خراسان شمالی را بسیار بالا دانست و ادامه داد: بیشتر شركت‌كنندگان در این همایش دو روزه، جزو مربيان كوهنورد و افرادی بودند كه صعودهای زيادی را در كارنامه خود دارند.
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها