خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بستان آباد در بازدید از طرح های محرومیت زدایی و خانه سازی برای محرومان، محرومیت زدایی و رسیدگی به مستضعفان را از آرمان های انقلاب و از اولویت های نخست نظام اسلامی خواند.
کد خبر: ۸۸۸۴۱۹۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عمده فعالیت بسیج سازندگی سپاه بستان آباد را در سال 1396 محرومیت زدایی و خانه سازی برای محرومان عنوان کرد و اظهار داشت: پنج واحد مسکونی برای محرومان در این شهرستان برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد ساخته خواهد شد .

وی از شرکت گروه های جهادی 25 نفره برای ساخت هریک از خانه های محروم خبر داد و افزود: بسیج در هر میدانی برای انقلاب اسلامی امید بخش و غرور آفرین بوده است و گروه های جهادی نور چشم بسیج و نیروهای انقلابی هستند .

فرمانده سپاه بستان آباد با اشاره به کمک های خیرین در ادوار گذشته ضمن قدردانی از این بزرگواران به نقش خیرین در ساخت این خانه های محروم اشاره و بر لزوم توجه خیرین به ساخت خانه های محروم تاکید کرد .

محمدی باارزشمند خواندن همکاری ادارات و نهادهای شهرستان در ساخت خانه محروم، خواستار هماهنگی بیشتر ادارات و نهادهای دولتی برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شد .

وی در پایان از آواربرداری، نقشه کشی و پی کنی واحدهای مسکونی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد و برلزوم ساخت و تکمیل این پنج واحد برای محرومان تا رسیدن فصل سرما تاکید کرد.

 

مسئولان بستان آباد از طرح های در دست اقدام بسیج سازندگی این شهرستان در روستاهای ایرانق، ارشتناب، سقین سرا، آغچه کهل و قره چمن که ساخت پنج واحد خانه محروم هر یک با زیربنای 60متر، بازدید کردند .

ارسال نظرات