خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان گفت: مساجد سنگر انقلاب هستند و براین اساس باید تمام فعالیت های ما مسجدمحور باشد.
کد خبر: ۸۸۸۴۱۹۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلام عسگر کریمیان افزود: نباید جایگاه مساجد در جامعه کمرنگ شود، چراکه آسان ترین، مطمئن ترین و موثرترین روش برای تعمیق اعتقادات و باورها، بهره گیری از فضای مساجد است.

وی ادامه داد: متاسفانه نقش و جایگاه مساجد در سال های اخیر کمرنگ شده و اختلافات در نحوه اداره مساجد موجب رانده شدن جوانان از این محیط امن فرهنگی و معنوی می شود که باید با تشکیل یک ستاد هماهنگی، این مشکلات مرتفع شود.

کریمیان با اشاره به گستردگی و تاثیرگذاری سپاه و بسیج در رابطه با مسائل مختلف فرهنگی در جامعه، بیان کرد: سپاه در حوزه جنگ سخت و دفاع نظامی، جنگ نرم و مقابله با شبیخون فرهنگی و همچنین جنگ نیمه سخت و حوزه امنیتی و اطلاعاتی بسیار توانمند است و براین اساس ما آمادگی خود را با یک میلیون و ٣٠٠ هزار بسیجی در سطح استان برای مقابله با انواع جنگ نرم، سخت و نیمه سخت دشمنان اعلام می کنیم.

در این جلسه تشکیل کمیته تخصصی آسیب‌شناسی و رسیدگی به امور مساجد استان با هدف شناسایی وضعیت مساجد استان به‌ویژه مساجد سطح شهر تبریز و نحوه نقش‌آفرینی مساجد در فعالیت‌های فرهنگی به تصویب رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها