سرپرستی بانک انصار آذربایجان شرقی:

سه ماه گذشته 437میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال اعطا شده است

سرپرستی بانک انصار آذربایجان شرقی در حاشیه افتتاح باجه این بانک در مرکز خدمات کارکنان سپاه عاشورا گفت: سه ماه گذشته 437میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال اعطا شده است.
کد خبر: ۸۸۸۴۱۹۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳

احد موثق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه این میزان تسهیلات، 80درصد پرداختی های این بانک را در سه ماهه نخست بوده، افزود: این تسهیلات برای تهیه مواد اولیه کارگاه های تولیدی اختصاص یافته و خوشبختانه با آن پنج مجموعه تولیدی نیز از راکد بودن خارج شده است.

وی با اشاره به سال اقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال و تاکید رهبر فرزانه انقلاب، اضافه کرد: این تسهیلات در قالب خرید دیون و تامین مواد اولیه بوده که سقف آن نیز بر اساس بیلان کاری هر واحد تولیدی پرداخت شده است.

موثق در ادامه به انواع خدمات این بانک برای ارائه به مردم اشاره و بیان کرد: این بانک نیز خدمات 64گانه دیگر بانک ها را به مردم در قالب سپرده، تسهیلات، خدمات الکترونیکی، ارزی و ... ارائه می کند.

سرپرستی بانک انصار استان ادامه داد: بانک انصار در سراسر استان 25شعبه و دو باجه مستقل دارد که خدمات آن برای عموم افراد جامعه بوده و باجه ای نیز در کنار خدمات کارکنان سپاه عاشورا مختص ارائه خدمات به ایثارگران در آن ایجاد شده است.

موثق به ارائه گزارشی از روند شکل گیری بانک انصار از اغاز تاکنون پرداخت و اظهارداشت: این بانک هم اکنون به عنوان یازدهمین بانک خصوصی با وجود 600شعبه و 70باجه در سراسر کشور فعالیت دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار