کارشناس مسائل سیاسی گفت: هدف از جنگ نرم دشمن بی‌اعتنایی مردم به آرمانها و تصرف فضای فکری و روحی کشور است.
کد خبر: ۸۸۸۴۲۱۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام هادی‌پور کارشناس مسائل سیاسی در نشست «مادران، پرچمداران جنگ نرم» که به همت پایگاه مقاومت بسیج ریحانه 1 حوزه کوثر 6 ناحیه مقاومت بسیج اراک برگزار شد با تاکید بر لزوم توجه به حوزه فرهنگ و اندیشه گفت: همانگونه که اگر از مرز‌های کشور پاسداری نشود دشمنان سوء استفاده می‌کنند و به مرزهای کشور تعرض می‌کنند، به حوزه حوزه فرهنگ و اندیشه جامعه هم بی تفاوت باشیم دشمن درصدد آسیب رساندن به آن بر می‌آید.

وی افزود: فعالیت در حوزه جنگ نرم برای کشور یک واجب کفایی است، امروز هدف جنگ نرم دشمن و جنگ پنهان دشمن، این است که مردم را از عرصه‌ جهاد و مقاومت دور کند، مردم را نسبت به آرمان‌ها بی‌تفاوت کند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: دشمنان در این عرصه برای تبلیغات خود سرمایه‌گذاری وسیعی انجام داده است تا ملت ایران را از فرهنگ مقاومت و ایثار دور سازد تا فرهنگ منحرف خود را بر جامعه ایرانی بگستراند.

حجت‌الاسلام هادی‌پور با تایکد براینکه فرهنگ مقاومت ملت ایران باعث شده تا قدرت‌های سلطه به اهداف خود دست پیدا نکنند، در جنگ سخت دشمن نتوانست کاری از پیش ببرد با تمام قوا در عرصه فرهنگی و اقتصادی ورود کرده است و سعی دارد تا با این تحریم‌ها ملت ایران را از پای درآورد تا به منافع خود در کشور ما دست پیدا کند.

وی افزود: نباید تصور شود که دشمن درصدد است تا در جنگ نظامی علیه نظام اسلامی بخشی از کشور را به تصرف درآورد و هدف خود را محقق سازد چراکه در حال حاضر و باتوجه به شکست در جبهه جنگ سخت در مقابل ملت ایران دریافته است که بایستی در جبهه جنگ نرم و جنگ اقتصادی هدف خود را دنبال کند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: هدف دشمن تصرف فضای فکری و روحی کشور است و تمامی اقدامات دشمن در این راستا است و از تمامی ابزار لازم هم در این زمینه بهره می‌گیرند.

حجت‌الاسلام هادی‌پور ادامه داد: دشمن تمام قد برای ضربه زدن به بنیان‌های اساسی این کشور در تلاش است اقتصاد شاخص ترین است اما عرصه علم فرهنگ و بالاخص کانون خانواده اسلامی به عنوان منشاء انسان ساز در جامعه هدف اصلی دشمن برای رسیدن به اهدافش است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مادران می‌توانند در چنین شرایطی با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا(س) نقش بی بدیلی در راستای مقابله با این هجمه‌ها ایفا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات