مسئول گروه جهادی مکتب‌الحسین خبر داد
مسئول گروه جهادی مکتب‌الحسین گفت: گروه جهادی «مکتب‌الحسین» از سال 91 در روستاهای محروم کمیجان حضور افته و فعالیت‌های مختلفی را برای رفع محرومیت این شهرستان انجام داده است.
کد خبر: ۸۸۸۴۲۱۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ گروه جهادی «مکتب‌الحسین» که با عشق به خدمت عازم مناطق محروم کشور می‌شوند چند سالی است که در شهرستان کمیجان حضور پیدا می‌کنند و برای زدودن غبار محرومیت در این شهرستان تلاش می‌کنند.

جواد عیسی‌آبادی دانشجو کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت تهران مسئول گروه جهادی مکتب‌الحسین که خود سابقه حضور در اردوهای جهادی از سال 91 در روستاهای فرک، عداقاج و میدانک و چلبی را دارد، از فعالیت این گروه جهادی در روستای محروم یاسبلاغ و عرصه‌های فعالیت این گروه گفت: این گروه جهادی از تاریخ 10 تیرماه به مدت یک هفته با فعالیت در عرصه فرهنگی، آموزشی و ورزشی در روستای یاسبلاغ، کار خود را با 10 نفر از جهادگران (طلبه، دانشجو و روحانی) آغاز کرده است.

وی افزود: فعالیت این گروه در دو بخش برای گروه سنی جوانان و نوجوان برای دختران و پسران برنامه‌ریزی شده است و در ساعات صبح کلاس‌های آموزشی با موضوعاتی از قبیل آموزش قرآن، احکام، عقاید، دشمن شناسی، سینما در روستا، حدیث، شعرخوانی و الگوسازی برگزار می‌شود.

عیسی‌آبادی ادامه داد: در ساعات بعدازظهر با بچه‌های روستا بیشتر برنامه ورزشی از جمله فوتبال و طناب کشی برگزار می‌کنیم در ساعات شب برنامه‌های هئیت عزاداری و دعا توسل و زیارت عاشورا برگزار می‌شود.

مسئول گروه جهادی مکتب‌الحسین از برنامه‌های برگزار شده در این اردو جهادی به برگزاری مراسم مذهبی در مسجد روستا دیدار با خانواده جانبازان روستا، غبارروبی مزار شهدای روستا، برپایی ایستگاه صلواتی و پخش کلیپ‌های فرهنگی در مسجد اشاره کرد.



انتهای پیام/
ارسال نظرات