نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس شوراي اسلامي در ديدار با مردم بخش احمدي حاجي‌آباد گفت: رفع مشكلات مناطق محروم استان اولويت‌بندي شده است و بخش احمدي كه امروز از بشاگرد محروم‌تر است در اولويت قرار دارد.
کد خبر: ۸۸۸۴۲۲۴
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی صبح امروز با مردم بخش احمدی از توابع حاجی آباد دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار گرفت.

وی در این دیدار طی سخنانی با بیان اینکه حل مسائل و مشکلات مردم استان اولویت‌بندی شده است، افزود: مصمم هستیم با همراهی مردم مشکلات استان را حل کنیم و رفع مشکلات مناطق محروم استان در اولویت است.  

مرادی با بیان اینکه محور سیاهو-احمدی از جمله مسائلی است که بنده با جدیت پیگر آن خواهم بود، عنوان داشت: مرتفع شدن این محور نیاز به پیگیری فرااستانی دارد و این مطالبات به حق مردم درصددیم آنرا را رفع نماییم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسؤولان باید همانند مدیران دوران انقلاب که تجهیزات کافی در اختیار آنان نبود اما مجدانه تلاش می‌کردند، امروز باید در راستای خدمت‌رسانی به مردم از هیچ کوششی فروگذار نکنند، افزود: نباید مسؤولان دم از نبود اعتبار بزنند، چرا باید در استان‌های دیگر اعتبارات کلان جهت عمران و آبادی استان وجود داشته باشد اما در استان هرمزگان با این همه سرمایه و ظرفیت عظیم در محرومیت مطلق بماند و نبود اعتبار نشان از ناکارآمدی مسؤولان است.

وی بیان کرد: قول‌های بی‌مورد از سوی بعضی از مدیران موجب بدبینی مردم به نظام می‌شود، چرا یک مسؤول وقتی پشت تریبون قرار می‌گیرد بی‌وقفه قول‌های واهی به مردم می‌دهند تا کی باید شرمنده مردم بود، چرا از موقعیت‌ها و ظرفیت‌های استان در راستای ایجاد اشتغال استفاده نمی‌شود.

مرادی با بیان اینکه بخش احمدی شهرستان حاجی آباد یکی از محروم‌ترین بخش‌های کشور است، خاطرنشان کرد: در گذشته بشاگرد از محروم‌ترین مناطق کشور بود ولی در حال حاضر بخش احمدی محروم‌تر از بشاگرد محسوب می‌شود که فاصله آن تا مرکز استان ۳۰۰ کیلومتر است و این بخش تا مرکز شهرستان ۱۲۰ کیلومتر است چرا در فقر مطلق به‌سر می‌برند؟

وی اظهار داشت: تا کنون بیش از 10 مرتبه به بخش احمدی سفر کرده‌ام و به‌دنبال تحقق مطالبات مردم هستم و تا به خواسته‌های مردم به جواب نرسم دست از پیگیری بر نخواهم داشت و این از وظائف نماینده مجلس است.

احمد مرادی نماینده حوزه مرکزی هرمزگان و عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه سفر خود به بخش احمدی حاجی آباد از روستاهای توشهر، میرحسنی، پور، مازگرد، گدارعربو، گدارشاه و شهر سرگز بازدید کردند و همچنین از منازل آسیب‌دیده بارندگی‌های زمستانی که هنوز مردم با مشکل مواجه هستند بازدید کرد.


ارسال نظرات