امام جمعه گرمی گفت: حضور آگاهانه روحانیون مستقر وطرح هجرت در صحنه‌های اجتماعی و فرهنگی پیامدهای مثبت و خوشایندی را برای روستاها به ارمغان می اورد.
کد خبر: ۸۸۸۴۲۳۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل ازسیفار،حجت‌الاسلام حمید بهاری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی به همراه امام جمعه، مدیر حوزه علمیه و جمعی از مبلغان بومی این شهرستان با روحانی طرح هجرت روستای آقا محمد بیگلو از توابع بخش انگوت دیدار و از نزدیک در جریان فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی این روستا قرار گرفت.

در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام صفری امام جمعه گرمی در سخنانی گفت: حضور آگاهانه روحانیون مستقر وطرح هجرت در صحنه‌های اجتماعی و فرهنگی پیامدهای مثبت و خوشایندی را برای اهالی روستا به ارمغان خواهد داشت.

وی، همکاری اداره تبلیغات اسلامی و روحانیون مستقر وطرح هجرت را در زمینه‌های مختلف بسیارخوب ارزیابی کرد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی قدم های خوبی در راستای ترویج ارزش های دینی و تامین روحانی مورد نیاز مناطق محروم برداشته و ما از نزدیک شاهد مجاهدتهای این عزیزان در عرصه های مختلف فرهنگی به‌ویژه در مناطق دورافتاده و آسیب پذیر هستیم.

وی اظهار کرد: روحانیون مستقر و طرح هجرت با حضور در جمع مردم و اجرای برنامه‌های عبادی، فرهنگی و تبلیغی نقش بسزایی در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.

حجت الاسلام بهاری هم نیروی جوان را از مخاطبین فعال و پویا و در عین حال پرسشگر عنوان کرد و افزود: روحانی مستقر در روستا زمینه مشارکت نیروهای جوانان را در اجرای برنامه های فرهنگی فراهم کند که در این صورت تبلیغ موثر و شایسته ای خواهد داشت.

همچنین دراین دیدار حجت‌الاسلام محمدی روحانی طرح هجرت روستای آقامحمد بیگلو به ارائه گزارش اجمالی از فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در این روستا پرداخت.

در پایان، حاضران نماز جماعت را به امامت حجت‌الاسلام محمدی در مسجد جامع روستای آقا محمد بیگلو اقامه کردند.

ارسال نظرات