بیانیه/

21تیرماه روز عفاف و حجاب در کشورما ایران در تقویم ملی جای گرفته است

21تیرماه روز عفاف و حجاب در کشورما ایران در تقویم ملی جای گرفته است.
کد خبر: ۸۸۸۴۲۳۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو، در آستانه سالروز حجاب وعفاف بیانیه ای از سوی روابط عمومی سپاه پاسداران شهرستان خلخال صادر شد.

دراین بیانیه می خوانیم:

بسمه تعالی»
21
تیرماه روز عفاف و حجاب و به تبع آن هفته عفاف و حجاب بستر مناسبی است تا بسیجیان، فرهنگ عفاف و حجاب را بر اساس آموزه های دینی و تاکید قرآن که می فرماید :«یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُل لِّأَزْوَاجِکَ وَبَنَاتِکَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِن جَلَابِیبِهِنَّ ذلِک َأَدْنَى أَن یُعْرَفْن َفَلَایُؤْذَیْنَ،»«ای پیامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو: «جلبابها روسری‌های بلندخود را بر خویش فروافکنند،این کار برای اینکه شناخته نشوند و مورد آزار قرار نگیرند بهتر است .»در جامعه گسترش دهند.
عفاف و حجاب مایه شخصیت و آزادی زن است ،آن هم در زمانه ای که شرق و غرب عالم سلطه استکباری خود را بر جوامع بشری هر روز تقویت کرده و اسلام و ارزش‌های آن را بی رنگ نشان می دهد.
امروز دشمنان اسلام با تحریم های اقتصادی ، علمی ،فرهنگی و ایجاد فضاهای مجازی و جنگ نرم سعی در تضعیف روحیه خود باوری در مسلمانان و بی اهمیت نشان دادن ارزشهای دینی از جمله عفاف و حجاب ،تشکیل خانواده ، بر قراری روابط خانوادگی سالم کرده اند و با ترویج مظاهر بی عفتی ،بی بند وباری ،بد حجابی خیانت مرد به زن و زن به مرد ارزشهای مقدس دینی که باعث تحکیم روابط خانواده وجامعه می شود را خدشه دار کرده اند.

وظیفه خواهران بسیجی این است که به پیروی از امام راحل (ره) و تبعیت از رهبر و پیشوایمان با بر پایی بنیاد عفاف و حجاب در سطح جامعه به دشمنان اسلام نشان دهند که زن مسلمان ایرانی می‌داند که حجاب نه تنها او را در خانه زندانی و محصور نمی کند بلکه باعث حضور او در صحنه های مهم فرهنگی ،سیاسی ،اجتماعی در سطح جامعه می شود .
زن ایرانی اسوه و الگویش حضرت زهراسلام علیها باشداو می داند که عفاف و حجاب ودیعه ای مقدسی است که انقلاب اسلامی آن را به زنان باز گرداند تا دوشادوش مردان برای تحقق جامعه ی فاطمی تلاش نمایند.
ما خواهران بسیجی شهرستان خلخال با تاسی از حضرت زهرا سلام الله علیها و تکریم خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم از دولت جمهوری اسلامی ایران می خواهیم نسبت به مقوله عفاف وحجاب در جامعه اسلامی اهتمام بیشتری داشته باشند، نسبت به اجرای کامل دستورات دینی در ادرات و نهادهای مختلف تاکیدات لازم را داشته باشند و هر چه سریعتر ضمن پیگیری نسبت به اجرایی شدن قانون عفاف وحجاب (در مراکز دولتی ،خصوصی ،شرکت ها، موسسات آموزشی ، مراکز عمومی تفریحی ، فرهنگی، فضاهای مجازی و… ) به نحو شایسته همت گماشته و نظارت شایسته بر آن داشته باشند.
درپایان با عنایت به ذات اقدس الهی و استعانت از ساحت مقدس صاحب الزمان عج الله تعالی فرج الشریف و پوشش در خور شایسته زن مسلمان ایرانی ، بار دیگر هویت ملی و دینی خود را به جهان نمایش دهید تا مشت محکمی باشد در برابر فتنه های مستکبرین جهان در برابر عفاف و حجاب اسلامی باشد.

ارسال نظرات