پیکر مرحومه زهرا عزیزی و هانیه عزیزیان در خلخال تشییع شد،مرحومه زهرا عزیزی 8 قسمت از بدن خود به بیماران نیازمند در کشور اهدا کرد.
کد خبر: ۸۸۸۴۲۳۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو، پیکر مرحومه زهرا عزیزی و هانیه عزیزیان در خلخال تشییع شد/ مرحومه زهرا عزیزی 8 قسمت از بدن خود به بیماران نیازمند در کشور اهدا کرد

در روزهای گذشته شاهد حوادث ناگواری بودیم که در یک حادیه یک مادر و فرزند در خلخال در حادثه مسمومیت با گاز در منزل مسکونی دچار مرگ مغزی شد و فرزنددو ساله خود از دست داد.

با رضایت خانواده مرحومین پیکر مادر 20 از خلخال به مرکز استان انتقال و پس از اعلام مرگ مغزی توسط پزشکان بیمار به بیمارستان مسیح دانشوری تهران انتقال و عمل اهدا عضو انجام شد.

امروز مردم خلخال پیکر این مادر و فرزندرا تا آرامستان خلخال همراهی و پس از تشییع به خاک سپردند.

به گزارش ازناو ، این ششمین بیمار مرگ مغزی واهدا کننده اعضای بدن است که تاکنون بیش از 60 نفر به حیات دوباره خود بازگشتند.

هفته گذشته نیز بهرام لطیفی مصدوم مرگ مغزی حادثه تصادف با موتور سیلکت در روستای ترک خلخال که هفت قطعه از اعضایش را هدیه کرده بود با حضور مردم تشییع و به خاک سپرده شد.

در مراسم خاکسپاری مرحومه زهرا عزیزی و هانیه عزیزیان کلیه کارکنان نیروی انتظامی شهرستان خلخال و مسئولین ادارات حضور داشتند.

ارسال نظرات