"تجلی اخلاص" همایشی متفاوت از سایر همایش ها است زیرا اینجا میزان اثر بخشی بزرگترین کار فرهنگی کشور مطرح است.
کد خبر: ۸۸۸۴۲۶۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار یعقوب سلیمانی مسئول گردشگری و اردویی راهیان نور سازمان بسیج صبح امروز در سومین همایش مشترک دست اندرکاران و فعالان راهیان نور کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با تأکید بر امر رهبر معظم انقلاب  مبنی بر توسعه راهیان نور، اظهار داشت : همایش تجلی اخلاص بسیار متفاوت تر از سایر همایش هایی است که برای راهیان نور برگزار شده است این همایش مبتنی بر بیانات ولی امر مسلمین و فرمایشاتشان در جمع خادمان و دست اندرکاران راهیان نور است.

وی در ادامه گفت: حقیقت این است که دفاع مقدس خاتمه نیافته و نبرد همچنان ادامه دارد. دفاع مقدس امروز تغییر چهره داده و حملات و نبرد علیه انقلاب اسلامی به شدت ادامه دارد. امروز عرصه هجوم به  ارزش ها و جنگ نرم است و دفاع در این جنگ به مراتب سخت تر از دفاع مسلحانه است.

  مسئول گردشگری و اردویی راهیان نور سازمان بسیج راهیان نور را یک جهاد فرهنگی در برابر دشمن دانست و گفت: مقوله راهیان نور و ابعاد آن مورد توجه ولی امر مسلمین قرار گرفته است از این رو با نگاهی برگرفته از نگاه ایشان در خصوص ماموریت های بسیج باید در حرکت آفرینی سبک های نوین و جدیدی در خصوص شناساندن این گنجینه عظیم قدم برداریم.

سردار سلیمانی شعار همایش تجلی اخلاص را ارتقا اثر بخشی و تحول راهیان نور با محوریت دانش آموزی و دانشجویی خواند و بیان کرد: بررسی شیوه های صحیح جریان سازی فرهنگی، شیوه های تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی، استفاده از راهیان نور به عنوان جهاد تربیتی ، شیوه های مردمی سازی راهیان نور، شیوه های تبیین خاطرات و گزارش نویسی دفاع مقدس و شیوه های اثر گذاری رسانه ها در این زمینه از جمله مباحثی است که در همایش تجلی اخلاص دنبال می شود.







ارسال نظرات