نماینده مردم سنقر در مجلس در گفتگو با «بسیج»:

دولت وعده های انتخاباتی درباره کارتن خواب ها را عملی کند

حسینی کیا گفت: الان دولت باید برنامه ریزی جدی در رابطه با ساماندهی کارتن خواب ها انجام دهد و به شعار ها و وعده های انتخاباتی خود عمل کند.
کد خبر: ۸۸۸۴۲۸۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با معضل کارتن خوابی اظهار داشت: یکی از وظایف حکومت اسلامی تامین نیازهای ضروری و اولیه افراد است.

وی با بیان این مطلب افزود: عده ای از کارتن خواب ها معتاد و بخشی دیگر افراد نیازمند و فقیر هستند که به مکانی برای خواب و زندگی نیاز دارند و به همین دلیل اغلب در خیابان ها و پارک ها روی کارتن می خوابند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: دولت باید در این خصوص چاره اندیشی کند، در نظر گرفتن مسکن مهر یا مسکن اجتماعی برای این افراد می تواند تا حدودی این معضل را کنترل کند. سازمان بهزیستی وکمیته امداد دو نهاد حمایتی هستند که در این رابطه فعالیت می کنند اما دولت هم باید برای این افراد حداقل مستمری را پیش بینی کند که از حداقل حقوق شهروندی برخوردار و تامین شوند.

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: البته عده ای هم معتادان متجاهری هستند که زیر بار ساماندهی نمی روند که باید این افراد را در محدوده شهری و یا مکان هایی نگهداری کرد تا چهره شهر مخدوش نشود.

نماینده مردم سنقر در مجلس در رابطه با گفته آقای جهانگیری در زمان انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر اینکه اگر ما رای بیاوریم هیچ کودک کار و گرسنه و کارتن خوابی در کشور نمی ماند؛ بیان داشت: الان دولت باید برنامه ریزی جدی در این رابطه انجام دهد و به شعار ها و وعده های انتخاباتی خود عمل کند.


ارسال نظرات