عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با «بسیج»:
رضایی گفت:تامین بودجه و مشخص کردن مکان مناسب برای تحت پوشش قرار دادن کارتن خواب ها از وظایف دولت است که آن را باید انجام دهد تا جامعه از این معضل نجات یابد.
کد خبر: ۸۸۸۴۳۰۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

مسعود رضایی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با معضل کارتن خوابی اظهار داشت: معضل کارتن خوابی نشان می دهد که گروهی در فقر مطلق به سر می برند.

وی با بیان این مطلب افزود: کارتن خواب ها به دو گروه تقسیم می شوند گروهی از آنها معتاد هستند و جایی برای زندگی ندارند و گروهی دیگر هم بر اثر فقر و نداری به این وضع دچار می شوند که کارتن خواب شده اند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بی عدالتی در جامعه موجب آسیب ها و معضلات اجتماعی زیادی شده است. سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) باید این افراد را تحت پوشش خود قرار دهند اما به این معنا نیست که این دو سازمان به تنهایی باید اقدام کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت می تواند بودجه ای را برای این کار تامین کند و به متولیان رسیدگی به این معضل بدهد. تامین بودجه و مشخص کردن مکان مناسب برای تحت پوشش قرار دادن کارتن خواب ها از وظایف دولت است که آن را باید انجام دهد تا جامعه از این معضل نجات یابد.

ارسال نظرات