اصلانی گفت: اینکه تضعیف سپاه یعنی قدم برداشتن در مسیر دشمن و امروزه تمام قدرت ما به دلیل دفاع از تمامیت ارضی ایران و امنیت ملی کشور است.
کد خبر: ۸۸۸۴۳۷۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج زنان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه تضعیف سپاه یعنی قدم برداشتن در مسیر دشمن، اظهار داشت: امروز تمام قدرت ما به دلیل دفاع از تمامیت ارضی ایران و امنیت ملی کشور است بنابراین ظلم است که در این شرایط افراد بخواهند نهادهای مقدسی همچون سپاه و بسیج را  تضعیف کنند.
 
وی ادامه داد:  ما برای حفظ حیثیت کشور موظف به حمایت، دفاع و پشتیبانی از این نهادها هستیم و اگر امروز سپاه قدس در سوریه می جنگند و در عراق حضور مستشاری دارد برای دفاع از سرزمینمان است، چرا که آنجا خاکریز ماست و اگر در سوریه و عراق در برابر دشمن دفاع نکنیم باید در سیستان و بلوچستان، کردستان، آذربایجان، ایلام و مازندران از کشورمان دفاع کنیم.
 
اصلانی با اشاره به تهدید وجود گروهک های تروریستی در کشورهای همسایه ایران، اظهار داشت: همگی شاهد هستیم که این روزها داعش چه بر سر شهرهای عراق و سوریه آورده است و قطعا اگر گروه های تروریستی گمان کنند که کشوری از بنیه دفاعی خوبی برخوردار نیست، آنجا را ناامن خواهند کرد و تا به امروز اگر امنیت خوبی در کشورمان حاکم بوده است، به دلیل وجود نیروهای امنیتی و همچنین سپاه و بسیج است.
ارسال نظرات