سرمربی تیم فوتبال امید استقلال در گفت‌وگو با تسنیم:
سرمربی تیم فوتبال امید استقلال تهران گفت: با کمک حامیان مالی این شهرستان پارس‌آباد می‌تواند در رده‌های بالای لیگ کشوری تیم‌‌داری کند.
کد خبر: ۸۸۸۴۳۷۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل به نقل از ار تسنیم، محمد نوازی در حاشیه تمرین تیم امید استقلال تهران درپارس‌آباد، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: به دنبال تقویت تیم و رسیدن به هماهنگی بیشتر در شهرستان پارس‌‌آباد اردویی 4 روزه برگزار کردیم که این اردو در بهترین زمان ممکن انجام گرفت تا بازیکنان تیم به تجربه و هماهنگی بیشتری دست یابند.

وی گفت: امکانات مناسبی توسط حامی تیم برای تمرین تیم امید استقلال تهران در شهرستان پارس‌‌آباد فراهم شده و کمبودی از نظر امکانات نداریم.

سرمربی تیم فوتبال امید استقلال تهران به بازی تدارکاتی تیم استقلال مقابل منتخب پارس‌آباد اشاره کرد و افزود: ما در هر شرایطی مسابقات تدارکاتی را دست‌کم نمی‌گیریم و در بازی دوستانه مقابل تیم منتخب پارس‌آباد نیز برای دفاع از اسم استقلال به میدان می‌رویم و تمامی تلاش خود را برای برتری در این بازی انجام خواهیم داد.

نوازی در مورد شرایط فوتبال شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: جوانان این شهر ظرفیت مناسبی برای موفقیت در رشته ورزشی فوتبال دارند و با کمک حامیان مالی این شهرستان می‌تواند در رده‌های بالای لیگ کشوری تیم‌‌داری کند.

وی در مورد شرایط تیم فوتبال بزرگسالان استقلال تهران نیز بیان کرد: این فصل بازیکنان خوبی جذب تیم شدندو تیم خوبی را روانه لیگ برتر خواهیم کرد که در حال حاضر نیز اردوی تیم درارمنستان برپا شده و بعد از این اردو به جمع کادرفنی بزرگسالان اضافه می‌شوم.

ارسال نظرات