حضور دانشجویان جهادگر و بسیجی موجب می شود تا در زمان برگزاری اردو به جای اینکه کمیته اقتصاد مقاومتی به امکان سنجی بپردازد اقدام عملی در زمینه اجرای پروژه های اقتصادی داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۸۴۳۸۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران با بیان اینکه گروه های جهادی دانشجویی باید در زمان شناسایی منطقه محروم برای برگزاری اردوی جهادی، یک کارشناس صاحب نظر در حوزه اقتصادی همراه خود داشته باشند، اظهار کرد: حضور این افراد موجب می شود تا در زمان برگزاری اردو به جای اینکه کمیته اقتصاد مقاومتی به امکان سنجی بپردازد اقدام عملی در زمینه اجرای پروژه های اقتصادی داشته باشد.
شهرام نوری افزود: در زمان اردو نیز باید افرادی که در زمینه های اقتصاد مقاومتی فعالیت می کنند یک ساز و کاری مدون داشته باشد تا حضور آن ها در گروه های مختلف موجب ایجاد کمیته اشتغال زایی برای مردم منطقه محروم شود.
وی افزود: گروه های جهادی در حوزه های اقتصادی مقاومتی باید به ظرفیت ها و توانمندی های مردم منطقه محروم توجه داشته باشند تا بسته به سلایق و ذائقه آن ها بتوانند ترویج اقتصاد مشاغل مقاومتی داشته باشند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران در ادامه تصریح کرد: دانشجویان جهادی نباید در حوزه اقتصاد مقاومتی به تولید صرف اکتفا کنند و همزمان با آموزش های مربوط به تولید نسبت به نوع بازرایابی محصولات نیز آموزه هایی را به مردم متقاضی ارائه دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها