رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: رهبری معظم انقلاب دغدغه فرهنگی دارند و موضوع «آتش به اختیار» بیانگر دغدغه ایشان در این بخش مهم و حساس است.
کد خبر: ۸۸۸۴۴۱۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امین مرادی در نشست هماهنگی جشنواره رسانه‌ای ابوذر  گفت: رهبر معظم انقلاب جملاتی را بیان می‌کنند که کلیدواژه هستند که «آتش به اختیار» تنی و خودجوش است و این دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب برای امور فرهنگی را در کشور بیان می‌کند.
 

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: رهبری معظم انقلاب دغدغه فرهنگی دارند و موضوع «آتش به اختیار» بیانگر دغدغه ایشان در این بخش مهم و حساس است.
 

وی افزود: براساس این فرمایش رهبری، نیاز است که مردم باید به حوزه فرهنگی ورود پیدا کنند همانطور که انقلاب اسلامی انقلابی فرهنگی بود و خود مردم در پیروزی آن نقش مستقیم داشتند.
 

مردای خاطرنشان کرد: همانطور که امام خامنه‌ای مدظله العالی مطرح کردند هیأت‌های اندیشه‌ورز باید اتاق فکر تشکیل دهند و درباره مسائل فرهنگی به نفع کشور و مردم تصمیم‌گیری کنند.
 

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان بیان کرد: متاسفانه فضا در کشور به گونه‌ای است که افرادی سودجو می‌خواهند ضد ارزش را به جای ارزش جایگزین کنند و فقط با کار فرهنگی می‌توان از آن جلوگیری کرد.
 

وی گفت: جشنواره ابوذر تمام تلاش خود را بر این دارد که برای معرفی انقلاب و پاسداری از ارزش‌های انقلابی و مردم فعالیت کند.
 

مرادی عنوان کرد: یکی از اهداف رسانه‌ها جریان‌سازی و ارتقای سواد رسانه‌ای است که باید خروجی جشنواره‌ها هم با این هدف برنامه‌ریزی شود.
 

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در پایان افزود: به دلیل اینکه قشر رسانه استان کردستان افرادی شایسته اما مظلوم هستند باید جوایز مناسبی برای تجلیل از آنها در نظر گرفته شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات