با حضور سردار باقرزاده؛

یادواره 3 شهید روستای شاهین شهرستان زاوه برگزار شد

به همت حوزه مقاومت بسیج حربن ریاحی روستای چخماق سپاه ناحیه زاوه، یادواره 3 شهید والامقام روستای شاهین برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۴۴۲۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این مراسم معنوی که با حضور مسئولین ادارات و نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان و همچنین مردم شهیدپرور برگزار شد، سردار محمود باقرزاده، جانباز روشندل و از یادگاران دوران دفاع مقدس که به عنوان سخنران در مراسم حضور داشت، ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این مراسم، اظهار داشت: مسیر شهدا، صراط مستقیم الهی و مسیر ائمه اطهار(ع) بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران دارای اصولی است که هیچوقت و تحت هیچ شرایطی روی آن اصول پا نخواهد گذاشت و آن اصل نیز برقراری حکومت عدل حضرت امام زمان (عج) است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس در ادامه با اشاره به عملیات غرور آفرین لیله القدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با تروریست‌های داعشی در سوریه ، افزود: زمانی که مقام عظمای ولایت اسرائیل را تهدید به نابودی کردند، یک عده ابراز داشتند که این حرف تنها یک ادعای پوشالی است ولی وقتی به حول و قوه الهی عملیات غرورآفرین لیله القدر سپاه با موفقیت تمام به ثمر نشست، همه آنها به واقعی بودن این ادعاها پی برده و حتی آن را ابراز داشتند.

سردار باقرزاده در ادامه حفظ روحیه بسیجی و جهادی را در همه مردم لازم و ضروری دانسته و افزود: حمایت از مدافعان حرم از اولویت های مهم در زندگی هر فرد انقلابی است.

راوی دوران دفاع مقدس در ادامه گفت: اگر در زندگی چشم ما عین الله شد دیگر فقط رضای خداوند را می‌بیند و اگر گوش ما اذن الله شد دیگر متکی به انسان‌های محتاج زمینی نشده و صدای قدرت‌های پوشالی دنیا را نمی‌شنود و فقط ندای حق را خواهد شنید و اگر زبان ما لسان الله شود دیگر فقط سخن حق خواهد گفت و بالاخره اگر دست ما یدالله شد فقط در زندگی اقدامی انجام خواهد داد که رضای الهی در آن باشد.

وی در پایان مراسم نیز به بیان خاطرات دوران دفاع مقدس پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار