نماینده مردم اراک در مجلس در گفتگو با «بسیج»:
علی اکبر کریمی گفت: فعالیت های تخریبی و تهاجمی که در حوزه فرهنگ بر علیه جمهوری اسلامی ایران به ویژه برای تخریب ذهن جوانان صورت می گیرد بخشی از آن در حوزه تلاش برای ترویج بی حجابی و فرهنگ برهنگی در جامعه است.
کد خبر: ۸۸۸۴۴۴۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: فعالیت های تخریبی و تهاجمی که در حوزه فرهنگ بر علیه جمهوری اسلامی ایران به ویژه برای تخریب ذهن جوانان صورت می گیرد بخشی از آن در حوزه تلاش برای ترویج بی حجابی و فرهنگ برهنگی در جامعه است که قطعا با آموزه های دینی و انقلابی ما سازگار نیست.

وی افزود: شواهد نشان می دهد که یک برنامه هدفمند برای این موضوع دنبال می شود از جمله کمپین چهارشنبه های سفید که اخیرا بعد از انتخابات مطرح شد و این یک حرکت برنامه ریزی شده برای تضعیف تقیدات دینی در بین مردم به ویژه جوانان و در خصوص حجاب برای بانوان مد نظر می باشد.

نماینده مردم اراک در مجلس تصریح کرد: قطعا نهادهای امنیتی ما باید با این تحرکات و تهاجمات فرهنگی به عنوان یک خطر امنیتی برای فرهنگ جامعه مقابله کنند و از طرف دیگر نهاد های فرهنگی و دستگاه ها و وزارتخانه ها باید برای مقابله با این تهاجمات و ترویج و اشاعه فرهنگ دینی در حوزه پوشش ورود کنند و باعث آشنایی بیشتر نسل جوان با ضرورت این موضوع و انتخاب آگاهانه حجاب مناسب و برتر در جامعه باشند.

ارسال نظرات