مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان:

بررسی 81 طرح و واحد صنعتی ثبت شده در سایت بهین یاب در لرستان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: در جلسه کمیته کارشناسی تسهیلات رونق تولید 81 طرح و واحد صنعتی متقاضی تسهیلات که درخواست خود را در سامانه بهین یاب در استان ثبت کرده بودند مورد نقد و بررسی قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۸۸۴۴۶۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، بختیار رازانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست برنامه های اقتصاد مقاومتی و در ادامه روند حمایت از طرح رونق تولید واحدهای تولیدی و طرح های صنعتی و همچنین بازگشایی سامانه بهین یاب در سال جاری تاکنون 4 جلسه کمیته کارشناسی تسهیلات رونق تولید برگزار شده است.

وی افزود: طی این جلسات 81 طرح و واحد صنعتی متقاضی تسهیلات که درخواست خود را در سامانه بهین یاب در استان ثبت کرده بودند مورد نقد و بررسی قرار گرفتند.

رازانی اضافه کرد: از تعداد 81 طرح و واحد صنعتی فوق تعداد 29 طرح و واحد تولیدی مربوط به شهرکها و نواحی صنعتی استان بودند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: از 29 طرح و واحد تولیدی مذکور 20 طرح و واحد تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی به بانک های عامل جهت تشکیل پرونده و برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.

رازانی یادآور شد: حمایت ازتولید کنندگان و سرمایه گذارانی که در شهرکها و نواحی صنعتی استقرار دارند از اولویت های کاری این شرکت است که بصورت برنامه ریزی شده در حال پیگیری و اقدام می باشد.


ارسال نظرات