خبرهای داغ:
ما بانوان و زنان مجاهد و انقلابی شهرستان کنگاور تا ابد بر عهد خود با امام و رهبری پابرجائیم و حافظان غیرت علوی و عفت فاطمی خواهیم بود.
کد خبر: ۸۸۸۴۴۶۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کنگاور، بسیج جامعه زنان شهرستان کنگاور با صدور بیانیه ای هفته عفاف و حجاب را گرامی داشت.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است؛

 

باسمه تعالی

سلام خداوند بر بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و بر همه زنان مجاهد اسلام از صدر تا کنون و بر بانوان فداکار و از جان گذشته ایران اسلامی. شیر زنان انقلاب و دفاع مقدس نشان دادند که الگوی سوّم، «زنِ نه شرقی، نه غربی» است. زن مسلمان ایرانی، تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان، گشود و ثابت کرد که می توان زن بود، عفیف بود، محجّبه و شریف بود، و در عین حال، در متن و مرکز بود. می توان سنگر خانواده را پاکیزه نگاه داشت و در عرصه ی سیاسی و اجتماعی نیز، سنگرسازی های جدید کرد و فتوحات بزرگ به ارمغان آورد.

 

بخشی از پیام رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) به کنگره ملی هفت هزار زن شهید کشور 15 اسفند 91

 

ما بانوان و زنان مجاهد و انقلابی شهرستان کنگاور بر این باوریم که نسل امروز نیز همانند نسل اول انقلاب و دوران دفاع مقدس می تواند الگوی سوم زن در جهان را واقعیت عینی بخشیده و در تقابل دروغین و غرب ساخته ی اسلام و مدرنیته، نمایی از زن مسلمان و انقلابی و متدین را همراه و همگام با انواع پیشرفتهای علمی، فرهنگی و فکری در برابر دیدگان بشریت به نمایش بگذارد آن هم جوامع بشری که از انواع ظلم ها و ستم هایی که در لفافه ی حقوق بشر، فمینیسم، آزادی و ... به زن روا داشته شده، به ستوه آمده اند و در به در به دنبال عفاف و حیا، مکاتب مختلف را جستجو می کنند تا شاید به آزادی واقعی زن که مبتنی بر حفظ حریم و شخصیت او باشد، دست یابند.

 

ما بر این اعتقاد محکم خویش ایستاده ایم که هموطنان مسلمان هیچگاه مشی و مرام فاطمی و علوی خویش را با انواع مکاتب غربی و « ایسم » های الحادی عوض نخواهند کرد.

 

ما تا ابد بر عهد خود با امام و رهبری پابرجائیم و حافظان غیرت علوی و عفت فاطمی خواهیم بود.

ارسال نظرات