مربی عقیدتی حوزه ام البنین(س) شهرکرد:
فاطمه فاضلیان در نشست عقیدتی بسیجیان شهرکرد گفت: حجاب نشانه ادب و وقار یک زن است.
کد خبر: ۸۸۸۴۴۷۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست عقیدتی با موضوع عفاف و حجاب با حضور بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج تابعه در مکان امامزادگان دو معصوم(سلام الله علیها) شهرکرد برگزار شد‌.

خواهر فاطمه فاضلیان، مربی عقیدتی حوزه ام البنین(سلام الله علیها) شهرکرد پیرامون اهمیت عفاف و حجاب برای بانوان و جامعه به ایراد سخنرانی پرداخت.

فاضلیان گفت: هدف نهایی همه انبیا و به تبع آنها هدف والای انقلاب اسلامی ایران، تکامل، تعالی، تحول و رشد انسان در همه ابعاد وجودی است.

وی، در ادامه گفت: متاسفانه کشور های غربی در حال برنامه ریزی برای کشور ما هستند و این گونه برنامه ها موجب تزلزل جامعه ما می شود و عفاف را از جامعه و افراد آن دور می کند؛ اما این جای تاسف دارد که جامعه اسلامی ما هم با اقداماتی همچون ساختن سریال های نمایش خانگی به این موضوع کمک می کند.

وی، در پایان تصریح کرد: اگر هرکس خودش حجابش را رعایت کند مشکلی برای جامعه و افراد آن نخواهد داشت، هیچ جای اسلام نگفته است که یک زن در منزل آرایش نکند؛ بلکه حجاب را برای حفظ حریم زن قرار داده است. این حجاب نشانه ادب و وقار یک زن است. در صورتی یک فرد برای خودش احترام قائل باشد پوشش و حجاب خود را رعایت می کند.

ارسال نظرات