به منظور اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف، تاثیر گزاری امر الهی و نیز توسعه این فرهنگ، گردهمایی دهها هزار نفری بانوان مازندران در سطح تمام مناطق و شهر های استان روز 21 تیرماه شکل خواهد گرفت که حضور برای همگان آزاد است.
کد خبر: ۸۸۸۴۴۸۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ام السادات رخشنده در گفتگو با بسیج پیرامون گرامی داشت هفته حجاب و عفاف که از 17 تیر تا 23 این ماه ادامه دارد گفت: بدحجابی و بی تفاوتی نسبت به فریضه حجاب و عفاف در جامعه اسلامی زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و ما از خانواده ها و متعاقبا همه مسئولین و دستگاه های اجرایی درخواست می کنیم برای حل و رفع این مشکل در جامعه قدم های جدی و تاثیرگذار بردارند.

رخشنده  عنوان داشت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب که از 17 الی 23 تیرماه می باشد بسیج جامعه زنان در کنار دلسوزان اجرای عفاف و حجاب برنامه های متنوعی را در نظر دارد که در استان برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه کربلا اظهار کرد: طی هفته عفاف و حجاب،  از بانوان محجبه، فعال و نخبه که مشغول فعالیت در ادارات دانشگاه ها ، بیمارستان و بانکها هستند تقدیر به عمل خواهد آمذ.

وی ادامه داد: در این ایام، اهدای گل به بانوان مججبه و بدحجاب از مقام و جایگاه زن در انظار عمومی تقدیر به عمل می آید تا انشاءالله تحت تاثیر قرار گرفته و برخی افراد که در امر حجاب و عفاف سهوا و از روی بی اطلاعی دقت کافی ندارند، به ارزش های واقعی بازگردند.

ام السادات رخشنده مهمترین برنامه هفته عفاف و حجاب را گردهایی صیانت از حریم خانواده با شعار من خانواده ام را دوست دارم معرفی کرد و یادآور شد: به منظور اشاعه این شعار و تاثیر گزاری آن و نیز توسعه فرهنگ عفاف و حجاب گردهمایی ده ها هزار نفری بانوان در سطح تمام مناطق و شهر های مازندران  روز 21 تیرماه شکل خواهد گرفت که حضور برای همگان آزاد است.

وی اضافه کرد: دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان ، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه به سخنرانی دبیر ستاد عفاف و حجاب استان به این موضوع اختصاص خواهد یافت.

رخشنده یادآور شد: اجرای مسابقه فرهنگی با موضوع حجاب و عفاف، مسابقات کتابخوانی در خصوص الگوی رفتاری زن در خانواده و جامعه از دیگر عناوین  برنامه های هفته مذکور می باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان مازندران گفت: مسابقه نقاشی با موضوع حجاب و عفاف ویژه کودکان، حضور مروجین تبلغلی استان در مناطق شهری و روستایی استان به عنوان نشست  های بصیرتی، تقدیر و قدردانی از الگو های حجاب، ، همایش پیاده روی از برنامه های اجرایی در این هفته خواهد بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها