فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: به مناسبت هفته حجاب همایشی تحت این عنوان در روز چهارشنبه 21 تیرماه ساعت 10/30 صبح در سالن اجتماعات آموزش و پرورش فرمهین با حضور بسیجیان و مردم انقلابی شهرستان فراهان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۸۴۴۹۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰

سرگرد پاسدار حسین رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ رعایت حجاب و عفاف را از ملزومات سبک زندگی اسلامی دانست و گفت: از تفاوت‌های اساسی و بنیادین تمدن اسلامی و تمدن غربی مساله حیا در جامعه است که نمود اصلی آن در جامعه تراز اسلامی به صورت حجاب و عفاف متجلی می شود.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ایران طرح‌های مختلفی را برای تضعیف و سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی می کنند که در میان این طرح ها و نقشه ها، توجه و اهتمام ویژه ای به مساله خانواده دارند؛ این در حالیست که وقتی مطالعات جامعه شناسی، تربیتی و مردم شناسی را مورد بررسی قرار می دهیم به اهمیت مساله خانواده و نقش ارکانی آن در حفظ سلامت و امنیت اجتماعی پی می بریم.

سرگرد پاسدار رضایی با اشاره به اینکه زنان به عنوان ارکان اصلی خانواده ایرانی نوک پیکان هجمه دشمن قرار دارند، گفت: دشمنان انقلاب برای رسیدن به این هدف یعنی سرنگونی خانواده، به مساله تضعیف جایگاه زن در خانواده و جامعه پرداخته اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان به برنامه‌های دشمن در جنگ نرم علیه نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: از جمله برنامه های آنها برای تضعیف جایگاه زن در جامعه، هدف قرار دادن حجاب بانوان در جامعه ما است. چراکه اگر رعایت حجاب و عفاف در جامعه کمرنگ گردد به همان نسبت قوام و پایداری خانواده‌ها نیز سست بنیان می‌گردد و نهایتا نسلی که در دامن این مادران پرورش می یابند، فاصله زیادی تا انسان تراز قرآنی و انقلابی خواهند داشت.

وی توسعه فرهنگ حجاب را در جامعه ضروری دانست و افزود: برنامه‌های اجرایی در این زمینه بنایستی تنها به این هفته محدود شود و تلاش کرده ایم این مهم را در طول سال مورد توجه قرار دهیم. به مناسبت هفته حجاب همایشی تحت این عنوان در روز چهارشنبه 21 تیرماه ساعت 10/30 صبح در سالن اجتماعات آموزش و پرورش فرمهین با حضور بسیجیان و مردم انقلابی شهرستان فراهان برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات