مسئول معاونت مهندسی سپاه ناحیه زاوه در گفتگو با«بسیج» عنوان کرد؛
مسئول معاونت مهندسی سپاه ناحیه زاوه از پیشرفت 40 درصدی پروژه نمازخانه جدید سپاه ناحیه زاوه در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۴۵۰۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
محمد مقدسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: پروژه ساخت نمازخانه سپاه ناحیه شهرستان زاوه تا سه ماهه اول سال جاری حدود 40 درصد پیشرفت داشته است که انشاءالله پیش بینی می‌شود با توجه به هماهنگی های صورت گرفته در خصوص آغاز عملیات اجرای سقف آن در طی روزهای آتی این پیشرفت به بیش از 50% هم برسد.

وی در ادامه در توضیح اقدامات صورت گرفته توسط معاونت مهندسی ناحیه جهت ساخت این پروژه، افزود: تاکنون فندانسیون، اجرای اسکلت و شن ریزی آن با موفقیت به اتمام رسیده و تا روزهای آتی نیز عملیات اجرای سقف نمازخانه آغاز می شود.

مسئول معاونت مهندسی سپاه ناحیه زاوه در توضیح منابع تامین اعتبار این پروژه نیز به گفت:  تاکنون حدود 100 میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی و خیرین شهرستان و حدود 200 میلیون ریال نیز از محل کمک های معاونت بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) تامین شده و براساس برآورد کارشناسی صورت گرفته، پیش بینی می شود که برای تکمیل آن نیز نیاز به حدود 500 میلیون ریال اعتبار می‌باشد که متاسفانه هنوز منبع آن تامین نشده است.
 
پروژه نمازخانه سپاه ناحیه زاوه با 400 متر زیر بنا در ضلع شرقی ستاد این ناحیه قرار داشته و پروژه ساخت آن نیز پس از  کلنگ زنی توسط سردارا حمدی فرمانده وقت سپاه امام رضا(ع) در سال 94  از ابتدای نیمه دوم سال 95 آغاز شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها