خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان دامغان:

افتتاح بوستان حریم آرامش در دامغان

داوودالموسوی گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب بوستان حریم آرامش در مکان پارک بانوان همه روزه از ابتدای هفته عفاف وحجاب در ساعات عصر افتتاح شده است.
کد خبر: ۸۸۸۴۵۲۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

سیدزهرا داوودالموسوی مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان دامغان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب که از تاریخ 17 لغایت 23 تیرماه می باشد گفت: برنامه های ویژه هفته عفاف و حجاب با هدف تحقق رسالت ابلاغ پیام شهدای این عرصه به منظور اجرای برنامه هماهنگ ، هوشمندانه و هنرمندانه برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و صیانت از حریم امنیت عمومی و کیان خانواده ایرانی در مقابله با تهاجم فرهنگی برگزار می شود.

وی خاطرشان کرد: در راستای بهره گیری از ظرفیت های تبلیغاتی نصب پوستر، بنر، فضاسازی های شهری و تبلیغات گسترده در حوزه عفاف و حجاب ، مشارکت و همکاری در برگزاری برنامه ای با شکوه به ویژه برنامه راهپیمایی 21 تیرماه نیز پیش بینی شده است که در هفته جاری و در سراسر شهر اجرا خواهد شد.

داوود الموسوی با بیان اینکه 21 تیرماه به عنوان روز ملی عفاف و حجاب از سوی بسیج جامعه زنان کشور نامگذاری شده است افزود: تجمع فوق در شهرستان دامغان روز 21 تیرماه در ساعت 19 عصر از چهار راه آیت الله کاشانی تا امامزادگان جعفر و محمد(علیهما السلام)برگزار می شود که از همه آحاد مومن و متعهد دعوت می کنیم در این مراسم معنوی حضور داشته باشند.

وی گفت: بسیج جامعه زنان نیز در طول این هفته برنامه های کاربردی با هدف الگو سازی و افزایش اعتماد به نفس بانوان و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده و نهادینه کردن آن اجرا می شود که از مهم ترین این برنامه ها می توان به افتتاح بوستان حریم آرامش که در مکان پارک بانوان همه روزه از ابتدای هفته عفاف وحجاب در ساعات عصر برگزار شده است.

داوود الموسوی بیان کرد: در این پارک برنامه های متنوعی چون اجرای تئاتر، همایش نجابت زن مسلمان، برگزاری مسابقات ورزشی، نذر حجاب (دوخت رایگان چادر) و ....در حال اجرا می باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان دامغان عنوان کرد: در این میان می توان به افتتاح اولین نمایشگاه مد و لباس اسلامی با برند برتر حدیث فاطمی از نمایشگاه بین المللی قرآن هم اشاره کرد.همچنین اهداء گل به بانوان محجبه، توزیع فلش کارتها با مضامین ادبی عفاف و حجاب در طول هفته، تهیه و توزیع پاکتهای خرید با تصاویر مرتبط با حجاب به کسبه بازار،راه اندازی و بروز رسانی کانال پرواز به آرامش، مسابقه حجاب برای دخترم فرشته کوچولو(شامل: ساخت عروسک، دلنوشته، طراحی و...)، شناسایی و معرفی بانوان محجبه ادارات با اهدای هدیه در همایش،برگزاری مسابقات ورزشی و چند برنامه دیگر در طول هفته عفاف حجاب در حال برگزاری می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها