خبرهای داغ:
معاون اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین خبر داد:

کسب5رتبه کشوری توسط فرهنگیان قزوینی در مسابقات قرآن، عترت و نماز

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین از کسب 5 رتبه کشوری توسط فرهنگیان استان در دومین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۴۵۳۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام علی انصاری معاون پرورشی فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین اظهار کرد: در سال جاری هشت نفر از فرهنگیان برتر استان شامل چهار نفر از بانوان و چهار نفر از آقایان به دومین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز اعزام شدند.

وی افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ ده جزء، نهج‌البلاغه و روش تدریس احکام در مشهد مقدس از 14 تا 17 تیرماه سال جاری برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات پنج نفر از فرهنگیان در رقابت با سایر شرکت‌کنندگان حائز کسب رتبه کشوری شدند.

انصاری یادآور شد: در این دوره از مسابقات سعید کازانی حائز رتبه سوم کشوری در رشته روش تدریس احکام، زینب سلطانی حائز رتبه سوم کشوری در رشته روش تدریس احکام، طاهره عبدالهی حائز رتبه پنجم کشوری در رشته قرائت تحقیق قرآن کریم، هدی صراف‌ها حائز رتبه پنجم کشوری در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم و الهام قلیچ‌افشاری حائز رتبه پنجم کشوری در رشته نهج‌البلاغه شد.

1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها