نماینده ولی فقیه در سپاه استان با بیان اینکه ۱۸تیر ماه یادآور دو حادثه شوم در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: پیوند نامیمون منفافقین قدیم و جدید با دنیای استکبار و برخی از صاحب منصبان در هر دو توطئه ناجوانمردانه دیده می شوند.
کد خبر: ۸۸۸۴۵۳۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان  با اشاره به ۱۸تیرماه سال ۱۳۵۷ و طراحی کودتای نوژه اظهار کرد: این کودتا متاسفانه با طراحی سران ارتش شاهنشاهی و با همکاری بختیار، رژیم صدام و همراهی مرجع  تقلید وابسته به استکبار یعنی شریعتمداری شکل گرفت اما با هوشیاری مردم،درایت حضرت امام(ره) و تیزبینی و پیگیری مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)  با اقتدار منجر به شکست کودتا شدند.

 

رستگار با بیان اینکه در ۱۸ تیرماه ۱۳۷۸ منافقین جدید با طراحی اندیشکده بروکینگز آمریکا اقدام به براندازی آرام نمودند، تصریح کرد: این کودتا به غائله کوی دانشگاه مشهور شد که باز هم با درایت مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و حضور در صحنه مدرم ولایتمدار و عنابات ویژه حضرت پرودگار، دشمن ناکام ماند.

 

وی با تاکید بر اینکه این دو حادثه شوم و برانداز پیام های مهمی برای بشریت دارد، بیان کرد: هر دو اقدام شوم از طرف دشمنان خارجی و همراهی منافقین داخلی شکل گرفت و  از شخصیت های موجه برای شکست انقلاب اسلامی بهره گرفته شد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه استان تاکید کرد: پیوند نامیمون منفافقین قدیم و جدید با دنیای استکبار و برخی از صاحب منصبان  در هر دو توطئه ناجوانمردانه دیده می شوند.

 

رستگار با یبان اینکه عنایت و دست قدرت الهی  در هر دو جنایت دیده می شود، گفت: حضور مخلصانه و با بصیر مردم در خنثی کردن هر دو  توطئه پررنگ دیده می شود  همچنین چه در زمان عمر امام خمینی(ره) و چه در زمان عمر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) نقش رهبری بسیار کلیدی است.

 

وی با بیان اینکه  استمرار انقلاب اسلامی به سه عنصر کلیدی اتکا به حضرت پروردگار، وحدت و همدلی امت و اطاعت محض از ولی فقیه بستگی دارد، خاطرنشان کرد: باید بدانیم آینده این انقلاب اسلامی همانطور که مولایمان فرمودند بدلیل تجربه ۴۰ساله به مراتب بهتر خواهد بود و شکست نهایی متعلق به مستکبرین است.

 


ارسال نظرات