فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان با خانواده پیشکسوتان دفاع مقدس در این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۸۸۴۵۳۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان به همراه هیئتی با حضور در منزل پیشکسوتان ایثار و جهاد در دوران دفاع مقدس از رشادت های این عزیزان تجلیل کردند.

در این دیدارها حجت الاسلام نباتی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان اظهار کرد: هر آنچه از اقتدار و صلابت ما امروز در این مملکت شاهد آن هستیم و در این منطقه پر آشوب از نعمت بزرگ امنیت برخورداریم، مدیون رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و مجاهدت مدافعان حریم اهلبیت عصمت و طهارت علیهم ا لسلام و جبهه مقاومت است.

وی، با تإکید بر اینکه آحاد ملت مدیون خون شهدای عزیز هستند، گفت: دوستان و دشمنان بدانند در این نظام مقدس تا زمانی که آرمان شهادت طلبی هست و تا زمانی که راه این شهدای بزرگوار ادامه دارد، یاوه گویی های دشمنان هیچ ثمری نخواهد داشت.

نباتی، ادامه داد: انشا الله با جانفشانی های نیروهای متدین و انقلابی این مرز و بوم، تمامی نقشه های دشمنان نقشه بر آب خواهد شد و انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف متصل می شود.

ارسال نظرات