حجت الاسلام ابراهیم بحرانی:

شرکت توتال نشان می دهد قابل اعتماد نیست

بوشهر-امام جمعه موقت دیّر گفت: با توجه به سابقه گذشته شرکت توتال در نوسعه برخی فازهای پارس جنوبی و رها کردن ما در دوران تحریم نباید به سادگی به این شرکت اعتماد کرد.
کد خبر: ۸۸۸۴۵۵۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،حجت الاسلام ابراهیم بحرانی گفت: نیروهای داخلی نباید با حرف‌های نسنجیده ، سپاه را تضعیف و دشمن را شاد کنند.

وی حمله موشکی سپاه به مواضع داعش را نصرت الهی برشمرد و افزود: جمهوری اسلامی اهل اراده است و اگر کسی پای خود را از گلمیش درازتر کند برخورد ما سخت خواهد بود.

بحرانی درباره قرارداد نفتی ایران با شرکت توتال فرانسه بیان داشت: زمان این قرارداد جای تأمل دارد و در حالی که کشور فرانسه در این ایام میزبان جنایتکارترین گروهک تروریستی علیه مردم ایران بود مسوولین ما به جای احضار سفیر این کشور جلوی آنها فرش قرمز پهن کردند.

وی اضافه کرد: سابقه این شرکت در دوران اصلاحات و توسعه فازهای یک و دو پارس جنوبی و بعدها در فاز 11 که در شرایط سختی و تحریم ما را رها کردند نشان می‌دهد که باید در انعقاد چنین قراردادهایی تمامی جوانب امر را سنجید.

امام جمعه موقت دیّر با اعلام این که  شرکت های خارجی در قراردادها تمامی جوانب را می‌سنجند اما متأسفانه طرف ایرانی این گونه اقدام نمی‌کند، گفت: مخالف حضور سرمایه های خارجی در کشور نیستیم اما عده‌ای بدنبال این هستند که نشان دهند این قرارداد محصول برجام است اما سرکوب نیروها و استعدادهای داخلی و وابسته‌کردن اقتصاد و صنعت کشور یکی از نتایج منفی این قرارداد است.

بحرانی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم باید بر چنین قراردادهایی نظارت داشته باشد  و دولت نیز نظر منتقدین را بشنود.

وی عنوان کرد: یکی از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی ترویج فرهنگ مالیاتی در کشور است اما باید این اطمینان به مردم داده شود که مالیات ها در مسیر صحیح هزینه می شود.

خطیب جمعه دیّر با اشاره به هفته عفاف و حجاب یاد آور شد: دشمن با جنگ نرم و کارهای تبلیغاتی بدنبال کشاندن جامعه به سمت بی‌غیریتی و بی‌حجابی است که باید مقابل این اقدام دشمن ایستادگی کرد که حجاب زن اسحله او و حکم تیری دارد که قلب دشمن را نشانه گرفته است.

انتهای خبر./
ارسال نظرات
آخرین اخبار