حجت الاسلام گواهی در گفت و گو با «بسیج»:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران گفت: بحمدالله با تدبیر هوشمندان امام خمینی(ره) و امام خامنه ای، شاهد وجود سپاهی مقتدر در کشور هستیم.
کد خبر: ۸۸۸۴۵۶۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
حجت الاسلام گواهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه سپاه یکی از ارکان قدرت اصلی کشور در برابر دشمنان است گفت: دشمنی آمریکا و داعش با سپاه عقلانی است ولی اینکه عده‌ای در داخل تضعیف سپاه را در دستور کار خود قرار دهند غیر عقلانی است.

وی با اشاره نقش ایران در حفظ امنیت داخلی کشور و همچنین مبارزه با تروریست ها در خارج از مرزهای ایران، افزود: این مجاهدتهاست که توانسته ائتلاف آمریکا و عربستان و ترکیه را به شکست بکشاند و سیاست مداران ما همین تاثیرگذاری سپاه در غرب آسیا را به خوبی می‌فهمند.

حجت الاسلام گواهی ادامه داد: اگر امنیت ایجاد شده توسط سپاه نباشد نه تنها توتال به ایران نمی‌آمد که سرمایه‌گذاری کند بلکه سرمایه گذاران داخلی هم از کشور خارج می‌شوند.

وی در پایان تصریح کرد: اگر سپاه نبود، معلوم نبود که تا به امروز چه خطراتی متوجه کشورمان می شد و بحمدالله با تدبیر هوشمندانه امام خمینی(ره) و امام خامنه ای، شاهد وجود سپاهی مقتدر در کشور هستیم که می تواند نابود کننده توطئه های شوم دشمنان و بیگانگان باشد.
ارسال نظرات