مسئول کارآمدی و سازندگی بسیج دانش آموزی سپاه خراسان رضوی خبر داد؛
مسئول کارآمدی و سازندگی بسیج دانش آموزی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: تابستان امسال 55 هزار نفرروز در اردوهای طرح هجرت بسیج دانش آموزی به مناطق محروم این استان اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۸۸۴۵۷۴
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضویف مهدی اشرافی افزود: این افراد از 83 حوزه بسیج دانش آموزی شامل 60 درصد آنها برداران و 40 درصد خواهران در اردوهای 10 روزه کارهای سازندگی انجام می دهند.
 
وی پر شدن اوقات فراغت دانش آموزان، کارورزی و رفع برخی کمبودها و سازندگی مناطق محروم را برخی از اهداف اردوهای طرح هجرت ذکر و بیان کرد: استقبال از این طرح نسبت به پارسال 10 درصد افزایش دارد.
 
مسئول کارآمدی و سازندگی بسیج دانش آموزی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با بیان اینکه این طرح با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و امور نوسازی مدارس انجام می شود ادامه داد: تهیه ابزارها، امکانات و استادکار برای دانش آموزان بر عهده اداره نوسازی مدارس است.
 
وی گفت: طرح هجرت از ابتدای تیر ماه جاری آغاز شده و تا 29 شهریور آتی ادامه دارد. دانش آموزان به 38 نقطه در سطح استان که از قبل شناسلیی شده برای اقدامات و فعالیتهای سازندگی اعزام می شوند.
 
خراسان رضوی دارای هفت هزار و 500 آموزشگاه است که طبق آخرین اعلام حدود 40 درصد این مدارس نیازمند بازسازی و مقاوم سازی هستند.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها