با توسعه فضای ورزشی توریسم ورزشی در استان فعال‌تر می‌شود و می‌توانیم درالمپیک و میادین مختلف مدال‌های رنگین را کسب کنیم که نیاز به کارهای آموزشی اردوهای مختلف و استفاده از ظرفیت مردم و خیران گام‌های موثر برداریم.
کد خبر: ۸۸۸۴۶۱۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حبیب حسین زادگان در مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه سواری مازندران اظهار داشت: امیدواریم با تعامل خوب مسیر رو به جلو را برای هیئت مفرح دوچرخه‌سواری داشته و از رخوت و سکوت فاصله بگیریم.

وی افزود: جایگاه ورزش در مازندران بالااست که در ارزیابی فنی و کارشناسی فعالیت‌های خود را حول محوز قانون و نظرات مردمی و پیشکسوتان بهره‌مند شویم.

حسین زادگان تصریح کرد :مازندران دارای منابع طبیعی و نیروی انسانی باهوش و خلاق در ورزش و رشته‌های مختلف دارابوده که باید از ظرفیت‌ها به درستی استفاده شود.

وی گفت: با مدیریت درست این هیئت را رونق دهیم و باید از فضای اختلاف دوری کنیم و در فضای برادرانه و صمیمی فعالیت کنند.

حسین زادگان تصریح کرد: برای توسعه دوچرخه سواری دولت تمام زیرساخت‌ها را فراهم می‌کند که پروژه تکمیل پیست بین المللی ماهفروجک در دست اقدام بوده و کانون فعالیت ورزشی در استان با تامین اعتبار و بودجه کافی به اتمام برسد.

وی گفت: با توسعه فضای ورزشی توریسم ورزشی در استان فعال‌تر می‌شود و می‌توانیم درالمپیک و میادین مختلف مدال‌های رنگین را کسب کنیم که نیاز به کارهای آموزشی اردوهای مختلف و استفاده از ظرفیت مردم و خیران گام‌های موثر برداریم.

مدیرکل ورزش ووجوانان مازندران بیان داشت: نظام ورزش بر اساس دموکراسی است که از رئیس هیئت می‌خواهیم با هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها تعامل خوبی داشته باشند و مشکلات را رفع و از مسائل جزئی دور کنتد تامسیر توسعه برای این رشته ورزشی ایجاد شود.

در پایان انتخابات مجمع، سید احمد میری با 12رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت دوچرخه سواری مازندران انتخاب شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها