فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تاکید کرد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه پایگاه معنوی، سیاسی و فرهنگی مسلمانان دانست و گفت: بسیج و بسیجی‌ها از دل مسجد بپا خواستند و باید از ظرفیت مسجد در جهت خنثی کردن جنگ نرم استفاده شود.
کد خبر: ۸۸۸۴۶۲۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرگرد پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در مراسم کلنگ‌زنی مسجد امام حسین(ع) روستای ملارد از توابع بخش مرکزی شهرستان زرندیه مسجد را پایگاه معنوی، سیاسی و فرهنگی مسلمانان دانست و گفت: بسیج و بسیجی‌ها از دل مسجد بپا خواستند و باید از ظرفیت مسجد در جهت خنثی کردن جنگ نرم استفاده شود.

وی با بیان اینکه مساجد محل دینداری هستند و ایمان به خدا، اقامه نماز، زکات و نسبت مبدا با معاد از ویژگی‌های انسان‌های است که در ساخت مساجد همت دارند، افزود: در صدر اسلام مساجد از عوامل اصلی اسلام برای قضاوت، امنیت، رفع دسیسه و جنگ و حتی رحمت به فقرا بود و انقلاب اسلامی ایران هم از مساجد آغاز شد. جنگ در مساجد اداره شد و فتنه هم در مساجد سرکوب شد.


سرگرد پاسدار مهجوری با اشاره به درخواست مردم این روستا مبنی بر ساخت این مسجد گفت: این مسجد با مشارکت جهادگران بسیجی، روستاییان و خیرین روستا با اهدای 500 مترمربع زمین جهت احداث این مکان مقدس و ساخت زیر بنای 350 مترمربع، با اعتبار اولیه 200 میلیون ریال از طرح‌های بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساخته خواهد شد.


در حاشیه این مراسم جواد فیاضی بخشدار بخش مرکزی شهرستان زرندیه از ساخت این مسجد با اعتبار اولیه بسیج سازندگی و کمک دولت و اداره اوقاف و امور خیریه این طرح امروز کلنگ‌زنی خبر داد.


گفتنی است که این روستا در فاصله 13 کیلومتری از مرکز شهرستان زرندیه قراردارد و دارای 35 خانوار است.


 

انتهای پیام/
ارسال نظرات