حجت الاسلام جابرمکرم درجمع مسئولین ادارات:
مکرم گفت: برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه باید بدحجابی، بی حجابی و بی بند و باری در جامعه ریشه کن شود و این کار همت همه مردم و مسئولان را می طلبد.
کد خبر: ۸۸۸۴۶۸۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر:حجت الاسلام جابرمکرم به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف اظهار داشت: در دین مبین اسلام و در قرآن کریم به مسئله حجاب و حقوق زنان تاکید زیادی شده است.

وی افزود: خداوند برای اعضای بدن حجابی قرار داده است و دلیل قرار گرفتن این حجاب ظرافت و لطیف بودن می باشد و زنان نیز از لطافت و ظرافت خاصی برخوردار هستند، حجاب عاملی برای محافظت از آنها است.

مکرم تصریح کرد: در یک کشور اسلامی زنان باید شان و منزلت یک زن به ویژه حضرت زهرا(س)را با عفت و پاکدامنی خود حفظ کنند و بدانند که حجاب برای زن یک ارزش است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اشکذر تأکید کرد: یکی از اهداف دشمنان و استکبار جهانی متزلزل کردن بنیان خانواده هاست و یکی از مواردی که زمینه این هدف دشمنان را فراهم می کند افزایش بی بند و باری و بدحجابی در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه باید بدحجابی، بی حجابی و بی بند و باری در جامعه ریشه کن شود و این کار همت همه مردم و مسئولان را می طلبد.

مسئول دفتر نمایندگی در ناحیه اشکذر ایجاد امنیت و آرامش در خانواده و اجتماع را از مهم ترین اثرات حجاب دانست و گفت: حجاب یکی از مسائل مهم جامعه بشری محسوب می شود به طوری که هم به زن ارزش می بخشد و هم موجب می شود زن بتواند به دور از نگاه های آلوده در جامعه و خانواده با مصونیت زندگی کند.

ارسال نظرات