استاندار لرستان گفت: تکمیل پروژه ازنا-شازند مطالبه جدی مردم است؛ امسال شش میلیارد تومان اعتبار برای آن اختصاص یافت ولی با این شش میلیارد تومان مشکل حل نمی‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۴۷۰۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، هوشنگ بازوند عصر امروز در جلسه رفع مشکلات پروژه های حوزه راه لرستان که با حضور معاون وزیر راه برگزار شد، اظهار داشت: پروژه کمربندی خرم آباد حلقه مفقوده ای در اتصال پروژه آزادراه خرم آباد – پل زال به آزادراه خرم آباد- اراک است چرا که خودروهایی که از خوزستان می آیند اتصال شان به آزادراه اراک مشخص نیست.

وی افزود: پروژه آزادراه خرم آباد - اراک مشکلاتی در بحث تملک ها به ویژه در راه آهن مشکل جدی دارد چرا که با وجود داشتن پول راه اهن نمی توانیم آن را به حوزه تملک بدهیم.

استاندار لرستان بیان کرد: پروژه راه آهن بروکراسی اداری برای پول گرفتن است، به محض اینکه استارت زده شود تا پول دست پیمانکار بیاید ۳ تا ۴ ماه طول می کشد.

وی گفت: محور بروجرد- اراک ورودی استان است و ۲۳ کیلومتر از بروجرد تا توره دست اراک است که به صورت رفت و برگشت است و چهارخطه نیست را به لرستان تفویض کنید تا مسیر آن را اصلاح کنیم و کار ما را انجام نمی دهند.

بازوند وضعیت جاده ازنا-شازند را یکی از مشکلات جدی استان دانست و تصریح کرد: تکمیل این پروژه مطالبه جدی مردم است؛ امسال شش میلیارد تومان اعتبار برای آن اختصاص یافت ولی با این شش میلیارد تومان مشکل حل نمی‌شود و این پروژه نیاز به کمک دارد.

بازوند در ادامه با انتقاد از وضعیت گفت: تقاطع پلیس راه بروجرد – دورود هرکس بیاید نمی داند از کجا برود، اگر غریبه ای بیاید باید اسمش را بگذارد «تقاطع چه کنم؟» چرا که مسیر رفت و برگشت آن مشخص نیست

انتهای پیام/

ارسال نظرات