سردار فضلی در همایش تجلی اخلاص/14
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: باید تلاش کنیم حرکت عظیم راهیان نور را به جوانانمان منتقل کنیم و به فضل الهی سال به سال، شاهد افزایش استقبال از اردوهای راهیان نور هستیم.
کد خبر: ۸۸۸۴۷۲۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، سردار علی فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، عصر امروز در همایش تجلی اخلاص با بیان اینکه خدمت به شهدا و انقلاب در عرصه راهیان نور یک توفیق الهی است، گفت: باید تلاش کنیم این حرکت عظیم را به جوانانمان منتقل کنیم و به فضل الهی سال به سال، شاهد افزایش استقبال از اردوهای راهیان نور هستیم و این از برکات و توجه شهدا و عنایت خداوند است؛ البته با افزایش استقبال مردم، مسئولیت دست اندرکاران هم بیشتر می شود.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور یک حج بصیرتی است، افزود: خدمت در سرزمین های نور توفیق می خواهد و برخی از خادمان شهدا هم توفیق شهادت نصیبشان شده است و امروز به طور جرات می توانم بگویم که شهدای مدافعان حرم یا از دست اندرکاران راهیان نور و یا از زائران راهیان نور بودند و نیاز است که قدردان این عملیات بزرگ فرهنگی کشور باشیم.

سردار فضلی تاکید کرد: بعد از عنایت خدا، راهبری و تبیین و فرمان مولایمان باعث شد که راهیان نور تا به امروز روند رو به پیشرفت داشته باشد و قطعا برای رسیدن به قله پیشرفت، بدون عنایت خدا و تدبیر نایب امام زمان(عج) هیچ چیزی ممکن نبود.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج خاطر نشان کرد: روایت گران دفاع مقدس در کاروان های راهیان نور و مناطق عملیاتی دفاع مقدس، مسئولیت سنگین روایتگری را بر عهده دارند و باید گفت که امروز راهیان نور به یک بلوغ رسیده است که این روایان به در این بلوغ، تاثیر به سزایی داشتند.

وی تاکید کرد: در برنامه ششم پیش بینی شده است که دولت نسبت به راهیان نور اقدام کند اما چنانچه این اتفاق به هر دلیلی محقق نشود، ما به وظیفه خود عمل می کنیم، هر چند که کیفیت کار پایین بیاید.

گفتنی است، همایش تجلی اخلاص، صبح امروز با حضور مسئولان لشکری و کشوری همچون سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه، سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین، سردار فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج،سردار آزادی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین، سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی بسیج، حجت الاسلام اختری رییس مجمع جوانان اهل بیت و کارشناسان فرهنگی و همچنین مسئولان اردویی سپاه های استانی و برخی اقشار بسیج در سالن 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
ارسال نظرات