تشکیل این کارگاه ضمن بصیرت افزایی یه جهت حفظ کانون خانواده و حریم ارزشمندآن و با تأکید بر منویات مقام معظم رهبری شکل گرفت.
کد خبر: ۸۸۸۴۷۳۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛صبح امروز (دوشنبه) ۱۹ تیرماه در ستاد نیروی انتظامی  شهرستان ارزوئیه کارگاه عفاف وحجاب، جهت بصیرت افزایی خانواده های محترم پاسداران و نیروهای انتظامی برگزار گردید.

تشکیل این کارگاه ضمن بصیرت افزای یه جهت حفظ  کانون خانواده و حریم ارزشمندآن و  با تأکید بر منویات مقام معظم رهبری شکل گرفت.
 
حجت السلام و المسلمین ایزد خواه ضمن عرض خیر مقدم به خانواده های محترم پاسداران و نیروی های انتظامی با تکریم هفته عفاف وحجاب بیان فرمودند : حفظ آبروی نظام به دست ما مردم است و زنان این گوهر ارزشمند ضمن حضور مؤثر در جامعه باید کرامت و عفتشان حفظ شود .
ایشان با توجه به مشکلات و اوضاع نابسامان اقتصادی و فرهنگی مملکت افزودند : امروز آمار طلاق وجریاناتی که منجر به طلاق می شود دامن گیر انسان هایی ست که از زندگی تعبیری نادرست دارند و خود را نمی شناسند .

حجت الاسلام ایزد خواه در تبیین حدیث (الدنیا سجن المؤمن) توضیح داد: دنیا زندان انسانی ست که  صفت علاقه مندی به این دنیا را به خود بگیرد و به آن تن دهد که آن هم ناشی از جهل می باشد.
در ادامه وی افزود:خانواده به عنوان کوچک ترین نهاد اجتماعی که از زن و مرد تشکیل شده با توجه به سه نیاز اساسی یعنی آرامش، حلاوت  وامنیت شکل می گیرد.
حجت السلام والمسلمین ایزد خواه در پایان خاطرنشان کرد: روح انقلابی و اخلاق اداری را سر لوحه کار خود قرار دهیم،تا در محیطی سالم و کار سالم آرامش خاطر داشته باشیم و به انجام وظیفه بپردازیم 

ارسال نظرات