خبرهای داغ:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از شرکت 29 استان کشور و 12 شهرستان استان برای شرکت در هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز و نمایشگاه فرش دستباف خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۴۷۵۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، مرتضی آبدار در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه فرش دستباف افزود: این نمایشگاه از امروز در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز آغاز به کار می کند و تا روز شنبه 24 تیر برای بازدید عموم مردم دایر است.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه با حضور 211 شرکت کننده در 172 غرفه در سالن امیر کبیر نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.
آبدار گفت: این نمایشگاه ملی صنایع دستی در 75 رشته صنایع دستی از جمله ورنی، معرق، منبت، نقاشی روی سفال و حکاکی روی فلز و سنگ، میناکاری و دواتگری با حضور هنرمندان و صنعتگران کشور و استان برپا می شود.
آبدار ادامه داد: این نمایشگاه علاوه بر فراهم آوردن زمینه رونق و ترویج صنایع دستی می تواند ظرفیتی برای معرفی تبریز 2018 برای میهمانان و حاضران در این نمایشگاه باشد بنابراین باید در بازه زمانی برگزاری نمایشگاه حداکثر استفاده از این ظرفیت را برد.

ارسال نظرات