فرمانده سپاه مراغه گفت: با توجه به هجمه دشمنان علیه دین و اعتقادات مردم، رعایت حجاب اسلامی در دنیای امروز از سوی بانوان مسلمان نوعی جهاد به شمار می رود.
کد خبر: ۸۸۸۴۷۵۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

رضا سامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در قالب هجمه های فرهنگی درصدد ضربه زدن به ارزش ها اسلامی، دینی و باورها و اعتقادات مردم در جامعه اسلامی هستند.
وی ادامه داد: دین، مذهب و فرهنگ عاشورایی همواره مورد هجمه نظام سلطه بوده و اولویت آمریکا و غرب ضربه زدن به این ارزش هاست.

سامی تاکید کرد: در دنیای امروز که انواع و اقسام شبکههای ماهواره ای و مجازی علیه اعتقادات و دین مردم فعالیت دارند رعایت حجاب اسلامی نوعی جهاد محسوب میشود و مبارزه با فحشا و فساد و بیعفتی است.

وی اضافه کرد: بیحجابی نقش عمدهای در تضعیف و پایمال کردن فضائل اخلاقی مانند حیا، عفت و غیرت دارد و طبیعی است جامعهای که فاقد معنویت باشد بستر مناسبی برای افزایش و گرایش به ناهنجاری ها است.
سامی خاطرنشان کرد: نظام سلطه در سال های اخیر به دنبال از هم پاشیدن نظام درونی و فردی جامعه اسلامی به واسطه تغییر در فرهنگ و سبک زندگی موجود اسلامی در کشورمان بوده و از این رو هوشیاری در این زمینه از سوی مردم و مسئولان ضروری است.
فرمانده سپاه مراغه در پایان با اشاره به برگزاری همایش مدافعان حریم خانواده با محوریت عفاف و حجاب گفت: این همایش همزمان با سراسر کشور ساعت ۱۹٫۳۰ روز ۲۱ تیر در بوستان یادگاران برگزار می شود.

ارسال نظرات