خبرهای داغ:
بمناسبت هفته عفاف و حجاب، هیئت رئیسه مجمع فاطمی بسیج دانش آموزی استان اصفهان بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود.
کد خبر: ۸۸۸۴۷۶۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۸
بسم الله الرحمن الرحیم
وصلی الله علی سیدنا محمد و آله الطاهرین و الحمد لله رب العالمین حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
درود و سلام بر شیرزنان شهیدی که مدافع چادر مادرمان فاطمه زهرا(س) بودند و در راه تحقق فرمان الهی جان خود را نثار کردند.
هشتاد سال از به توپ بستن مسجد گوهرشاد این خانه ی خدا که مظلومان معترض به بی حجابی را در آغوش کشیده بود می گذرد و آن واقعه چنان دردناک بود که سرخی خون آن شهیدان تاریخ 21تیرماه را بر صفحه قلبمان جاودان کرد.
 و آن روز را  به روز جوشش گسترده و فراگیر زنان در دفاع از حجاب و حیا و عفاف تبدیل نمود  و هرسال باشکوه تر از قبل فریاد آن شهیدان مظلوم را به عالم رسانید .
نتیجه سهل انگاری و مسامحه در امر دین و بی توجهی به فرهنگ عفت و پوشیدگی گسست خانواده هاورشدمفاسداخلاقی درجامعه است که مقدمات سقوط و نابودی یک جامعه را فراهم می کند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای حجاب را اینگونه توصیف می فرمایند : 
«حجاب یکی از وسایل امنیت است ، با حجاب هم زن مسلمان امنیت پیدا می کند و هم مردمسلمان امنیت پیدا میکند .»
و این چنین است که( از دامن زن مرد به معراج میرود) و چون دشمنان دین که علاقه ای به پیشرفت جامعه اسلامی ندارند لکن به تجربه دریافته اند که اگر در جامعه ای حیا از میان برود ایمان هم از بین می رود و عزت و کرامت آن جامعه پایمال می شود و آن جامعه به جامعه ای حقیر و ذلت پذیر مبدل خواهد شد که به راحتی می توانند سلطه خود را به آن تحمیل نمایند.
لذا امروزه که مستکبران ورشکسته جرأت تهاجم نظامی ندارند و دیگر قدرت ندارند توپ های جنگی شان را برای حذف حجاب و مدافعان آزادیخواه آن بکارگیرند  توپخانه های رسانه ای شان را برای ترویج بی حیایی و بی عفتی به میدان آورده اند و انبوه شبکه های ماهواره ای و اینترنتی را برای درهم شکستن اراده ملت ما بکارگرفته اند. وظیفه اصلی به دوش ما بانوان و دختران اسلامی است  تا با الگوگیری عالی از بزرگان دینمان و شهدای دانش آموز بالاخص شهیده زینب کمایی در حفظ این پوشش کمک بگیریم.
ما زنان  و دختران ایران اسلامی به عنوان سنگربانان ارزش های اسلامی در برابر وضع جاهلی دنیای غرب با پاسداری از حریم حجاب به عنوان دژ امنیت زن و پیشتاز در میادین علم،فرهنگ و سیاست از دژ مستحکم فرهنگ انقلاب اسلامی محافظت کرده و با حجابمان در سراسر جهان فریاد سر میدهیم که حاضریم از جان خود بگذریم اما از عفت و حجاب خود هرگز.
پس ای جوانان آینده ساز ایران اسلامی من به عنوان یک فرد بسیجی در جامعه از شما دعوت می کنم که در راستای تحقق آرمان عفاف و حجاب و ریشه کن کردن بدحجابی و بی حجابی با ما هم پیمان شوید و یکدیگررا یاری نمایید چرا که یدالله مع الجماعه.
به امید روزی که  در جامعه اسلامی همه  سفیران آفتاب عفاف و حجاب باشیم . 
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
هیئت رئیسه مجمع فاطمی بسیج دانش آموزی استان اصفهان

ارسال نظرات
پر بیننده ها