خبرهای داغ:
امام جمعه گنبد كاووس:

اعتقادات دینی را جدی تلقی کنید

امام جمعه گنبد كاووس گفت: مسئله باورها و اعتقادات دینی در زندگی حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(علیهما السلام) هم به لحاظ عملی و به صورت رفتاری و کرداری و هم به لحاظ معرفتی و شناختی می‌درخشد.
کد خبر: ۸۸۸۴۷۷۹
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، همزمان با سالروز شهادت حمزه سيدالشهداء عموي بزرگوار پيامبراسلام حضرت محمد (ص) و شهادت حضرت عبدالعظيم حسني مراسم يادواره شهداي پايگاه مقاومت بسيج مسجد حضرت ابوالفضل (ع) آزادشهر برگزار شد.
حجت الاسلام محمود ترابي امام جمعه گنبد كاووس در این مراسم با بیان اینکه شهدا راه را برای نسل های دیروز، امروز و آینده روشن کردند، اظهار کرد: در زمان حاضر هر حرکت عزتمندانه ای که در منطقه و جهان اسلام شاهد آن هستیم از سر عظمت و برکت خون شهدا است.
وی با بیان اینکه راه شهدا راه سعادت است، ادامه داد: به غیر از راه شهدا، هیچ راهی برای بیرون رفتن از معضلات جامعه وجود ندارد.
امام جمعه گنبد تصریح کرد: عده ای فکر می کنند منظور از ادامه راه شهدا ،جنگ و خونریزی است در حالی که در شرایط حاضر حضور در صحنه های دفاع از انقلاب و انجام درست وظایف و مسئولیت پذیری همان ادامه دادن راه شهیدان است.
وی حریت و آزادگی ،اطاعت پذیری و ولایت مداری، تواضع، ساده زیستی و صبر و شکیبایی را از ویژگی های بارز شهدا برشمرد و گفت: فرماندهان دوران مقدس با هر نوع سلایق سیاسی کنار می آمدند و مقابل کسی دیوار ایجاد نمی کردند و خط قرمز آنها فقط ولایت بود.
حجت الاسلام ترابي به جنایات آل سعود دریمن اشاره کرد و ادامه داد: اکنون خون شهدا ثمر داده و جبهه مقاومت در سطح منطقه گسترده شده است.
امام جمعه گنبدکاووس در ادامه به ویژگی‌های برجسته حضرت حمزه سیدالشهدا (علیه‌السلام) و حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه‌السلام) اشاره و عنوان کرد: مسئله باور و اعتقادات دینی صحیح، سرلوحه کار همه انبیا و اولیای الهی به ویژه پیامبرگرامی اسلام(ص)و از جمله حضرت حمزه و عبدالعظیم حسنی(علیهماالسلام)، دو گل پرورده مکتب اسلام و اهل بیت(علیهم‌السلام) بوده است.
وی با اشاره به اینکه باورها و اعتقادات دینی را جدی تلقی کنید، اظهار داشت: مسئله باورها و اعتقادات دینی در زندگی حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(علیهما السلام) هم به لحاظ عملی و به صورت رفتاری و کرداری و هم به لحاظ معرفتی و شناختی می‌درخشد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها